رصد بازار خودرو؛

خودرو گران شد/ کوئیک ۱۶۹ میلیون تومان!

کدخبر: ۴۳۳۹۵۴
روند صعودی قیمت خودرو در بازار همچنان ادامه دارد و سودهای سرشار همچنان نصیب دلالان می‌شود و خودروسازان و سهامداران خرد آنها در بازار سهام، از این سودها بهره‌ای نمی‌برند.
خودرو گران شد/ کوئیک ۱۶۹ میلیون تومان!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، اگرچه بازار خودروی کشور به تبعیت از مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از دیروز تعطیل شده اما بررسی وضعیت قیمت‌ها در بازه زمانی دو هفته اخیر نشان می‌دهد که قیمت‌ها در این بازار همچنان روند صعودی دارد و نشانه‌ای از ثبات در بازار به چشم نمی‌خورد؛ حتی طی دیروز و امروز در فضای مجازی قیمت‌ها مجدداً دستخوش تغییر شده است.

به این ترتیب قیمت خودروهای پر تیراژ گروه پژو نسبت به دو هفته قبل بطور میانگین حدود ۲۰ میلیون افزایش یافت؛ است به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که در ۹ مرداد ماه ۲۲۵ میلیون تومان معامله می‌شد به ۲۴۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ از ۲۶۶ میلیون تومان به ۲۹۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک از ۳۹۵ میلیون تومان به ۴۱۵ میلیون تومان و پژو ۴۰۵ GLX از ۲۱۶ میلیون تومان به ۲۲۵ میلیون تومان رسیده است.

سمند LX معمولی نیز از ۲۱۸ میلیون تومان به ۲۳۷ میلیون تومان صعود کرده است؛ اما قیمت رانا پلاس بیشتر از سایر خودروها دستخوش افزایش شده به طوری که با رشد ۳۷ میلیون تومانی تنها در ۲ هفته از ۲۳۳ میلیون تومان به ۲۷۰ میلیون تومان رسیده است. قیمت رانا پلاس بیشتر از سایر خودروها دستخوش افزایش شده به شکلی که با رشد ۳۷ میلیون تومانی تنها در ۲ هفته از ۲۳۳ میلیون تومان به ۲۷۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودرو ترمز برید/ کوئیک ۱۶۹ میلیون تومان شد

قیمت دنا معمولی نیز طی دو هفته از ۳۰۰ میلیون تومان به ۳۲۰ میلیون تومان، پراید ۱۱۱ از ۱۳۹ میلیون تومان به ۱۴۷ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ از ۱۲۶ میلیون تومان به ۱۳۵ میلیون تومان و ساینا از ۱۴۷ میلیون تومان به ۱۵۵ میلیون تومان رسیده است.

همچنین قیمت تیبا از ۱۳۵ میلیون تومان به ۱۵۴ میلیون تومان و تیبا ۲ از ۱۴۰ میلیون تومان به ۱۴۶ میلیون تومان رسیده است.

قیمت کوییک دنده‌ای نیز که طی ماه‌های گذشته یکی از باثبات ترین ها در بازار خودرو بود متأثر از این هیجانات، رشد ۱۱ میلیونی یافته و از ۱۵۸ میلیون تومان به ۱۶۹ میلیون تومان رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید