کشف بیش از ۱۰۰۰ ماینر غیر مجاز در ساوجبلاغ

کدخبر: ۴۳۴۵۶۶
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از کشف مزرعه استخراج رمز ارز با ۱۰۰۰ دستگاه ماینر غیرمجاز در ساوجبلاغ استان البرز خبر داد.
کشف بیش از ۱۰۰۰ ماینر غیر مجاز در ساوجبلاغ

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  شبکه خبر، سرهنگ علی سلیمانی گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در یک واحد صنعتی در شهر هشتگرد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.


او گفت: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا هزار و ۶۵ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق کشف و ۲ نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی ماینر کشف شده را بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، عنوان کرد: کالای مکشوفه با تشکیل پرونده به همراه متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ سلیمانی افزود: پلیس با هرگونه اخلال در روند اقتصادی کشور طبق قانون برخورد جدی می‌کند و از شهروندان درخواست داریم در صورت مواجه شدن با موارد مشابه، از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را گزارش کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید