تغییر ساعات کاری ادارات از امروز و ترافیک سنگین تهران

کدخبر: ۴۳۵۲۱۲
معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، وضعیت ترافیکی پایتخت را در اولین روز شهریور همزمان با تغییر در ساعات کاری ادارات و سازمان‌های دولتی تشریح کرد.
تغییر ساعات کاری ادارات از امروز و ترافیک سنگین تهران

به گزارش اقتصادنیوز  به نقل از ایسنا، سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت در اولین روز شهریور گفت: امروز ترافیک صبحگاهی در برخی از معابر و بزرگراه‌های پایتخت پرحجم و در مقاطعی سنگین بود به طوری که ما شاهد بار ترافیکی پرحجم در مقاطعی از بزرگراه‌های شهید همت، شهید حکیم، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، شیخ فضل الله نوری، شهید زین‌الدین، شهید بابایی، یادگار امام (ره)، امام علی(ع)، نواب صفوی، شهید چراغی، بسیج، شهید چمران، شهید سلیمانی، جاده مخصوص کرج و ... بودیم. 

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: در مقاطعی از خیابان‌های آزادی، کارگر، شریعتی، ولیعصر، توحید و ... نیز بار ترافیک پرحجم صبحگاهی گزارش شده است. 

وی با بیان اینکه ماموران پلیس راهور با حضور در معابر نسبت به روانسازی ترافیک اقدام کردند، گفت: علاوه بر حضور فیزیکی ماموران در مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ نیز اقدامات لازم برای مدیریت ترافیک انجام شد و خوشبختانه در حال حاضر شاهد کم شدن بار ترافیک هستیم. 

پیش از این معاونت سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که همزمان با تغییر ساعات کاری ادارات و سازمان‌های دولتی تهران، از ابتدای شهریور و شروع ساعات کاری از۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰، ساعت اجرای طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا از تاریخ مذکور از ۸:۳۰ تا ۱۶ اجرا خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید