آغاز واکسیناسیون اصناف تهران از هفته آینده

کدخبر: ۴۳۵۳۰۵
اقتصادنیوز :رئیس اتاق اصناف تهران اعلام کرد که با هماهنگی‌های انجام شده از هفته آینده واکسیناسیون اصناف تهران با اولویت بازرسین و صنوف گروه شغلی یک آغاز خواهد شد.

به گزارش اقتصادنیوز  به نقل از اتاق اصناف تهران، قاسم نوده فراهانی گفت: با مکاتباتی که با وزارت بهداشت داشتیم در نهایت موافقت شد که به اصناف هم سهمیه واکسن داده شود.

وی افزود: برای تزریق واکسن نیازمند مکان خاصی بودیم که با پیگیری‌های انجام شده دو محل مسجد امام در بازار تهران و یک ساختمان در نزدیکی مصلی تهران برای امر واکسیناسیون مشخص شد. در حال حاضر مشغول خرید تجهیزات برای این دو مرکز واکسیناسیون هستیم و طبق برنامه از هفته آینده واکسیناسیون را آغاز خواهیم کرد.

نوده فراهانی با اشاره به اینکه عده ای از همکاران در اصناف برابر با جداول واکسیناسیون عمومی که اعلام شد واکسن را دریافت کرده اند، تصریح کرد: اما در اصناف تعدادی بازرس داریم که همیشه در میدان هستند و در جاهای شلوغ و پررفت و آمد حاضر هستند علاوه بر اینها صنوف گروه شغلی یک همیشه در همه شرایط باز و مشغول خدمت رسانی به مردم هستند بنابراین در مرحله اول اولویت ما صنوف گروه یک مشاغل و بازرسین هستند و بعد در ادامه تمام اصناف در تهران واکسینه خواهند شد.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: تا زمانی که ۶۰ میلیون نفر واکسن را تزریق نکنند اثر آن مشخص نمیشود و مهمتر از آن اینکه بعد از زدن واکسن هم باید دستورالعملها را به درستی رعایت کرد.

وی با درخواست از تمامی اصناف برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت: اگر بازرسان با واحدهایی مواجه شوند که دستورالعمل ها را رعایت نکنند حتماً برخورد قاطع خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید