خداحافظی وزیر نیرو با خانواده صنعت آب و برق

کدخبر: ۴۳۵۵۴۲
اردکانیان گفت: رجاء واثق دارم در سال‌های پیش‌رو همچنان با حفظ و تقویت این روحیه جهادی و قدر دانستن وقت و زمان به‌عنوان مهمترین سرمایه زندگی، این راه را با انگیزه و توان مضاعف ادامه خواهید داد و موجبات خشنودی خداوند و رضایتمندی ملت سرافراز ایران را فراهم خواهید آورد.
خداحافظی وزیر نیرو با خانواده صنعت آب و برق

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، وزیر نیرو در پیام خداحافظی خطاب به همکاران صنعت آب و برق نوشت: نیل به اهداف و دستاوردهای ارزشمند که می‌تواند زمینه‌ساز توفیقات بیشتر در سال‌های آینده باشد، جز با کمک و تلاش مجدانه شما همکاران گرامی میسر و ممکن نبود و بی‌تردید مهم‌ترین نیروی محرکه این تلاش و تحول، دانش تخصصی، تعهد به انجام وظیفه و عشق همه ما به میهن و مردم سرافرازمان است.

در پیام خداحافظی "رضا اردکانیان" خطاب به خانواده بزرگ صنعت آب و برق آمده است:در پرتو الطاف بی‌کران الهی و دعای خیر مردم، همراهی‌ها و دلگرمی‌های مسئولین ارشد کشور و حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ارکان دولت و مجلس شورای اسلامی، وزارت نیرو در دولت دوازدهم به‌رغم مضایق بی‌سابقه ناشی از جنگ اقتصادی، شیوع ویروس کرونا و مواجهه با برخی اثرات مهم تغییر اقلیم از جمله وقوع خشک‌ترین و سیلابی‌ترین سال‌های آبی نیم قرن اخیر، که دوران پرتنشی از مدیریت را رقم زد، از کارنامه درخشان و قابل قبولی برخوردار است، انتخاب به عنوان دستگاه برتر ملی در ارزیابی‌های چهار جشنواره متوالی شهید رجایی(۱۴۰۰-۱۳۹۷) از جمله نمادهای این امر بشمار می‌رود.

به گفته وی خدمت به ملت بزرگ ایران از طریق به بهره‌برداری رساندن منظم و برنامه‌ریزی شده صدها طرح بزرگ و مهم زیربنایی آب و برق در اقصی نقاط کشور و شروع عملیات اجرایی طرح‌های متعدد دیگر به همراه پرداختن به طرح‌های مهم سازوکاری عمدتاً معطوف به مدیریت توأمان تولید و مصرف، تسریع و تسهیل فرآیندهای انجام کار و ارتقای حقوق و سطح خدمات و عبور پیروزمندانه از شرایطی که دشمنان این آب و خاک، تمام سعی و تلاش خود را بکار گرفتند تا ملت ایران را به زانو درآورند، افتخار بزرگی است که در طول حدود ۱۴۰۰ روز گذشته نصیب اینجانب نیز شد و همراهی و همکاری با شما عزیزان در این راه، حلاوت این تجربه را صدچندان نمود. نیل به این اهداف و دستاوردهای ارزشمند، که می‌تواند زمینه‌ساز توفیقات بیشتر در سال‌های آینده باشد، جز با کمک و تلاش مجدانه شما همکاران گرامی میسر و ممکن نبود و بی‌تردید مهمترین نیروی محرکه این تلاش و تحول، دانش تخصصی، تعهد به انجام وظیفه و عشق همه ما به میهن و مردم سرافرازمان است.

اردکانیان اظهار کرد: رجاء واثق دارم در سال‌های پیش‌رو همچنان با حفظ و تقویت این روحیه جهادی و قدر دانستن وقت و زمان به‌عنوان مهمترین سرمایه زندگی، این راه را با انگیزه و توان مضاعف ادامه خواهید داد و موجبات خشنودی خداوند و رضایتمندی ملت سرافراز ایران را فراهم خواهید آورد.

وی در این نامه نوشت از یکایک شما عزیزان همکار و خانواده‌های محترمتان، که طی این سال‌ها پشتیبان شما در به انجام رساندن مسئولیت‌ها و ماموریت‌های خطیرتان بوده‌اند، صمیمانه سپاسگزاری نموده و حلالیت می‌طلبم. از ذات اقدس باری‌تعالی سلامتی و توفیق روزافزون‌تان را خواستارم و همگی‌تان را به خداوند بزرگ می‌سپارم. موفق و سربلند باشید.”

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید