تکذیب انتشار یک نامه از معاون وزیر نیرو

کدخبر: ۴۳۶۵۶۶
روز شنبه بود که نامه معاون پارلمانی وزیر نیرو مبنی بر ملغی شدن اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی سد فینسک در رسانه‌ها به خصوص رسانه‌های شمال کشور بازتاب وسیعی یافت در حالی که نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه از این نامه ابراز بی اطلاعی کرد.
تکذیب انتشار یک نامه از  معاون وزیر نیرو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، در پی درج نامه معاون وزیر نیرو مبنی بر ملغی شدن اعتبار سد فینسک و انتشار آن در رسانه‌ها، نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه آن را تکذیب و اعلام کرد این اعتبار همچنان برقرار است.

روز شنبه بود که نامه معاون پارلمانی وزیر نیرو مبنی بر ملغی شدن اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی سد فینسک در رسانه‌ها به خصوص رسانه‌های شمال کشور بازتاب وسیعی یافت در حالی که نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه از این نامه ابراز بی اطلاعی کرد.

روابط عمومی دفتر نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در واکنش به این خبر نوشت:

به دنبال انتشار تصویر نامه‌ای با موضوع کان لم یکن شدن تخصیص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی سد فینسک با امضای رضا انجم‌شعاع معاون وزیر نیرو خطاب به نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، عباس گلرو ادعای مطرح‌شده در این خصوص را بی‌اساس توصیف کرد.

نامه معاون وزیر نیرو تکذیب شد/ اعتبار سد فینسک سرجایش است نامه نخست وزارت نیرو در تائید اعتبار

عباس گلرو در این باره گفت: ۲۰ میلیارد تومان اعتبار مربوط به سد فینسک تخصیص یافته، به حساب آب منطقه‌ای واریز شده و در حال هزینه شدن است؛ بنابراین پرسش این است که جلوی چه چیزی گرفته شده و چه چیزی کان‌لم‌یکن تلقی شده است؟! اگر مخاطب نامه انجم‌شعاع من هستم، اعلام می‌کنم که چنین نامه‌ای به دست من نرسیده است و البته جای شگفتی است که نامه‌ای که مخاطب آن من بوده‌ام و به دستم نرسیده، در کانال شخصی نمایندگان شمال کشور منتشر می‌شود؛ این موضوع قابل پیگیری است.

وی ابراز کرد: در تماسی که با آقای انجم‌شعاع، معاون وزیر نیرو داشتم، ایشان از وجود چنین نامه‌ای اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت «تاریخ نامه ادعایی ۳ شهریور است و در این تاریخ بنده (انجم شعاع) به همراه وزیر نیرو در مجلس بودم و بر همین اساس مراتب امر را پیگیری خواهم کرد.» به عنوان نماینده مردم، موضوع سنگ اندازی برخی طرف‌ها در اجرای پروژه ملی سد فینسک را در مجلس و دولت پیگیری خواهم کرد و همچنان پیگیر تخصیص اعتبارات بیش‌تر و تسریع در اجرای پروژه احداث سد خواهم بود۔

نامه معاون وزیر نیرو تکذیب شد/ اعتبار سد فینسک سرجایش است نامه دوم که توسط نماینده سمنان تکذیب شد

با این حساب باید دید که توضیح وزارت نیرو در خصوص نامه مذکور چیست. همانطور که در خبر پیشین مندرج در خبرگزاری مهر استان سمنان نیز قید شد این اقدام عجیب وزارت نیرو به خصوص در استانی که توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آن به آب بستگی داشته و خشکسالی در سال‌های اخیر مضرات بسیاری را به خصوص در زمینه جذب سرمایه گذاری به آن زده، با واکنش گسترده مردم سمنان روبرو شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید