یک عضو شورای شهر تهران مطرح کرد

واگذاری سوله های اتحاد به وزارت اطلاعات /املاک شهرداری بذل و بخشش شد

کدخبر: ۴۳۶۷۲۵
اقتصادنیوز :‌عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران افزود: واگذاری سوله‎ های اتحاد به وزارت اطلاعات علی‎رغم دستور شهردار مبنی بر اختصاص آن به طرح پوشاک است. چرا باید املاک را بذل و بخشش کنیم؟
واگذاری سوله های اتحاد به وزارت اطلاعات /املاک شهرداری بذل و بخشش شد

به گزارش اقتصادنیوز ، سوده نجفی در هفتمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری گفت: در بازدیدی که روز چهارشنبه از برخی زیرمجموعه ‎های سازمان رفاه و خدمات و مشارکت‎های اجتماعی منطقه 4 داشتم مواردی را دیدم که عنوان می‎کنم تا سرپرست شهرداری تهران پیگیری کنند.

نجفی در ادامه خاطر نشان ساخت: اولین مورد این بود که در بازدیدی که از ساختمان بهاران در منطقه چهار داشتم متوجه شدم که این ساختمان فاقد انشعاب گاز و آب است و از کپسول گاز و تانکر آب استفاده می‎کردند که می‎شود این را از ستاد مدیریت بحران استان پیگیری کرد.

او نکته دیگر را عدم دوربین مداربسته خواند و گفت: این درحالیست که در این مراکز حتما باید دوربین مداربسته داشته باشند. همچنین ساختمان هم استاندارد نبود و باید پیگیری کنیم و ساختمان دیگری را جایگزین کنیم که استانداردهای لازم را داشته باشد.

سوده نجفی در ادامه تذکر خود افزود: واگذاری زیرساخت مرکز مشاوره کسب و کار کارآفرینی منطقه به سازمان پزشکی قانونی نکته‎ای دیگر است. منطقه چهار و خاک سفید یکی از مناطق پر از آسیب‎های اجتماعی است و این کار اصلا درست نیست که بخواهیم این مرکز را به سازمان پزشکی قانونی است.

عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران افزود: واگذاری سوله‎ های اتحاد به وزارت اطلاعات علی‎رغم دستور شهردار مبنی بر اختصاص آن به طرح پوشاک است. چرا باید املاک را بذل و بخشش کنیم؟  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۵ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید