افزایش 12هزار واحدی شاخص کل/ بورس تهران سبزپوش شد

کدخبر: ۴۴۰۴۰۶
شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه سبزپوش شد و با رشد 12 هزار و 100 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 487 هزار واحد قرار گرفت.
افزایش 12هزار واحدی شاخص کل/ بورس تهران سبزپوش شد

به گزارش  اقتصادنیوز ، در شروع معاملات امروز سیزدهم شهریور ماه، بورس تهران با برتری صف‌های خرید کار خود را آغاز کرده است.  شاخص کل  بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه سبزپوش شد و با رشد 12 هزار و 100  واحدی در ارتفاع یک میلیون و  487 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد 5400 واحدی 449 هزار و 444 واحد را ثبت کرد.

فرابورس اما سرخپوش شد و به  22 هزار و 100 واحد رسید.

نمادهای شستا، فملی ، فولاد، نوری  و وبملت بیش‌ترین تأثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند و نمادهای  اپال، چکاپا و فخاس مانع از رشد بیشتر شاخص بورس تهران شده  اند.

وضعیت نمادها  در آغاز معاملات

استارت شستا در مدار 1.4 درصد مثب و حمایت حمایت 100 درصدی حقیقی ها را شاهد هستیم.

سبزپوشی فلزات

فلزات اساسی امروز با گرایشی مثبت داد و ستد می شوند. فولاد, فملی, ذوب, فخوز, فایرا, فروی, کاوه, کویر, فجر, فولاژ و هرمز مثبت و متعادل اند.فمراد, فولای, فنفت و فجهان  نمادهای مورد توجه گروه اند.فسپا, کیمیا و فخاس منفی و متعادل اند.

تابلوی سبز مادیرا در مدار 3.24 درصد و مشارکت 4 درصدی حقوقی ها در خرید بیش از 1 میلیون برگه سهم در بازه 9353 ریال.

گرایش مثبت در فراورده های نفتی و  محصولات شیمیایی

شبندر, شپنا, شتران, شسپا, شبریز, ونفت, شاوان, شرانل, شراز و شزنگ مثبت و متعادل اند. شبهرن و شپاس نیز با افت قیمت تعادل میان خریداران و فروشندگان را تجربه می کنند.

کیمیاتک, شصدف, بوعلی, شسینا, شکربن, شفارا و ساینا با افزایش تقاضا داد و ستد می شوند.پترول, نوری, شگویا, آریا, تاپیکو, فارس, شاراک, شیران مثبت و متعادل اند.شلرد, کرماشا, شتوکا و مارون با تعادل میان خریداران و فروشندگان افت قیمت را تجربه می کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید