اقدام مشترک صرافی‌های بایننس و هوبی علیه کاربران چینی

کدخبر: ۴۴۳۵۳۹
اقتصادنیوز: صرافی‌های بایننس و هوبی به دلیل اعمال ممنوعیت‌های گسترده چین در حوزه رمز ارزها، به کاربران جدید چینی اجازه ثبت‌نام نخواهند داد و خدمت‌رسانی به این کاربران را متوقف خواهند کرد.
اقدام مشترک صرافی‌های بایننس و هوبی علیه کاربران چینی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرازدر اطلاعیه صرافی هوبی آمده است: صرافی هوبی ارائه خدمات به کاربران چینی را به مرور تا ۳۱ دسامبر ساعت متوقف می‌کند. صرافی هوبی امنیت دارایی‌های کاربران را تضمین می‌کند و اطلاع رسانی‌های مربوطه به کاربران نیز از طریق ایمیل، انتشار اعلامیه و ارسال پیام انجام خواهد شد.

بر اساس گزارشات وب سایت 8BTCNEWS بایننس نیز به کاربران جدید چینی اجازه نمی‌دهد در این صرافی ثبت‌نام کنند. به نظر می‌رسد صرافی بایننس به کاربران جدیدی که برای ثبت نام از شماره تلفن‌های کشور چین استفاده می‌کنند اجازه ثبت نام نمی‌دهد. این گزارش توسط بلاک‌کریپتو نیز تایید شده است اما تاکنون بایننس اطلاعیه‌ای رسمی منتشر نکرده است.

هوبی روز گذشته نیز اعلام کرده بود که به کاربران تازه‌وارد چینی اجازه ثبت‌نام نمی‌دهد. حال این تحریم‌ها به تمام کاربران چینی این صرافی تعمیم یافته است. کالین وو، خبرگزار چینی حوزه رمز ارزها خاطر نشان کرد که صرافی‌ها هم اکنون در جریان سرکوب شدیدتر دولت چین، تحت فشارهای بیشتری قرار گرفته‌اند.

بانک خلق چین اخیرا در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که ارائه خدمات به مردم چین توسط صرافی‌های خارجی ممنوع است. پیشینه دو صرافی بایننس و هوبی به کشور چین باز می‌گردد، اما این دو صرافی به دلیل ممنوعیت‌های سال ۲۰۱۷ دولت چین مجبور شدند به حوزه‌های قضایی دیگری نقل مکان کنند.

گفتنی است است معامله‌گران چینی معمولا برای دسترسی به صرافی‌های خارجی از وی‌پی‌ان استفاده می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید