تماس راحت‌تر با مادر و پدربزرگ‌ها

یک تبلت مخصوص بزرگسالان

کدخبر: ۴۴۳۵۷۵
افراد سن‌بالا می توانند با استفاده از «گرندپد» راحت تر با نزدیکان خود در تماس باشند.
یک تبلت مخصوص بزرگسالان

به گزارش اقتصادنیوز، بعضی افراد ماه ها در طول قرنطینه با بزرگان خانواده به صورت تصویری تماس گرفتند. بسیاری از افراد مسن ،  همچنان به تلفن ثابت متکی هستند. و به همین ترتیب زمانی که به تلفن پاسخ نمی دهند ، نزدیکان نگران می شوند که آیا آن فرد بیرون است ، تلفن را نمی شنود یا نمی تواند پاسخ دهد. و حتی زمانی که تلفن را برمی دارند ، باز چندبار می پرسیم که آیا حال او واقعاً خوب است یا نه.

اسکات لین ، مدیرعامل و بنیانگذار GrandPad می گوید: «گوشی های هوشمند توسط افراد 30 ساله برای افراد 30 ساله طراحی شده است. ما قصد داریم یک محصول را از ابتدا برای شخص 80 ساله طراحی کنیم.»

لین این شرکت را راه اندازی کرد زیرا مادر سالخورده اش در استفاده از تلفن های هوشمند و رایانه مشکل داشت. او مشاورانی را در دهه هشتاد و نود را در کار خود استفاده کرد تا آنچه را که از یک دستگاه می خواهند بیاموزند و مشکلات رایج قابلیت استفاده را شناسایی کنند.

6058bfead655b9807e1a6a92_social-share

GrandPad  یک تبلت «ایسر» است که نسخه بسیار ساده شده اندروید را اجرا می کند. مشخصات دارای تاریخ هستند این دستگاه به اندازه یک iPad Mini اپل است، تبلت صفحه نمایش 8 اینچی ، رزولوشن پیکسل HD ، پردازنده Qualcomm 625 ، 2 گیگابایت RAM و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای برنامه ها و فایل ها را دارد. هر دو دوربین جلو و عقب دارای 5 مگاپیکسل هستند.

بخش اتصال LTE وجود دارد ، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد Wi-Fi نیست. بلندگوهای جلویی فقط بلند نیستند ، آنها با فرکانسی تنظیم می شوند که شنوایی را برای کسانی که کم شنوایی دارند آسان تر می کند. رابط کاربری دارای نمادهای بزرگ شده با متن است که به وضوح همه چیز را نشان می دهد ، و افرادی که تماس می گیرند دارای عکس با نام هستند. همچنین پشتیبانی 24 ساعته و 7 روزه با یک شخص واقعی وجود دارد که در مورد مسائل صحبت می کند و در صورت لزوم پشتیبانی فنی از راه دور را ارائه می دهد.

همچنین برای افرادی که خیلی اهل موبایل نیستند ، می توانید ویژگی پاسخ خودکار را تنظیم کنید ، بنابراین تماس به طور خودکار پس از چند زنگ شروع می شود. می توانید در زوم به تماس های گروهی بپیوندید. همچنین می توانید پیامهایی را که در حین تماس روی صفحه ظاهر می شوند تایپ کنید ، که می تواند برای افراد کم شنوا بسیار مفید باشد.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید