صعود دسته‌جمعی رمزارزها؛

ارزش بازار رمزارزها به بالاترین سقف تاریخی خود رسید

کدخبر: ۴۴۸۱۶۶
بازارهای رمزارز در شروع هفته دوباره صعود کرده اند و سرمایه کل بازار به بالاترین حد خود رسیده است. طبق گفته CoinGecko ، ارزش بازار همه ی رمزارزها به بالاترین حد خود یعنی 2.6 تریلیون دلار رسیده است.
ارزش بازار رمزارزها به بالاترین سقف تاریخی خود رسید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از کوین گکو، بازارهای رمزارز در شروع هفته دوباره صعود کرده اند و سرمایه کل بازار به بالاترین حد خود رسیده است. طبق گفته CoinGecko ، ارزش بازار همه ی رمزارزها به بالاترین حد خود یعنی 2.6 تریلیون دلار رسیده است.

این رقم از بالاترین میزان قبلی یعنی 2.55 تریلیون دلار غبور کرده است که در 12 مه زمانی که بسیاری از آلت کوین ها رکورد خود را ثبت می کردند ، رخ داده بود.

totalcapchart1810 - مجموع ارزش بازار رمزارزها به بالاترین میزان خود در تاریخ یعنی 2.6 تریلیون دلار رسید

پلتفرم تجزیه و تحلیل توکنِ رقیب، CoinMarketCap ،ارزش کل بازار رمزارزها را حدود 2.5 تریلیون دلار گزارش می دهد که تقریباً مشابه اوج 5 ماه پیش است.

کل ارزش بازار از ابتدای امسال که حدود 780 میلیارد دلار بود ، 233 درصد افزایش یافته است. در آخرین اوج چرخه در ژانویه 2018 ، کل ارزش بازار به بالاترین حدِ 830 میلیارد دلار رسید.

کریپتو اکنون بزرگتر از بزرگترین شرکت جهان است

کل ارزش بازار کریپتو در حال حاضر بزرگتر از بزرگترین شرکت جهان است. طبق گزارش CompaniesMarketcap ، ارزش بازار اپل در حدود 2.39 تریلیون دلار است که در صدر جدول قرار دارد. دومین شرکت بزرگ غول نرم افزاری مایکروسافت با 2.28 تریلیون دلار است.

بیت کوین در حال حاضر با افزایش 2.7 درصدی امروز ، 14 درصدی در هفته گذشته و 32 درصدی در طول ماه گذشته ، تمام مومنتومها را به پیش می برد. بیت کوین معمولاً قبل از آلت کوینها به اوج خود می رسد ، بنابراین زمانی که قیمت بیت کوین توقف کوتاهی بکند نوبت آنها می رسد.

بر اساس گزارش CoinGecko ، بیت کوین در حال حاضر تنها 3.4 درصد از بالاترین سطح خود در 14 آوریل یعنی 64،800 دلار فاصله دارد. از نظر ارزش بازار ، بیت کوین در حال حاضر حدود 1.18 تریلیون دلار ارزش دارد که تقریباً 45 درصد از کلِ بازار است.

در مقایسه با شرکت ها ، بیت کوین در رتبه ششم جهان قرار دارد ، بزرگتر از فیس بوک با 915 میلیارد دلار ، اما کوچکتر از آمازون با 1.7 تریلیون دلار.

اتریوم 17 درصد از کل بازار را با سرمایه 458 میلیارد دلار یا تقریباً به اندازه غول تجارت الکترونیکی چینی علی بابا تشکیل می دهد.

رشد آلت کوین های میلیارد دلاری

طبق گفته CoinGecko ، تعداد آلت کوین های با ارزش بازار بیش از 1 میلیارد دلار 108 عدد است. 20 آلت کوین برتر همگی بیش از 10 میلیارد دلار ارزش بازار دارند و مواردی که در ده مورد اول قرار دارند ، بیش از 30 میلیارد دلار ارزش دارند.

بایننس کوین (BNB) با 79 میلیارد دلار سومین رمزارز و Tether با حدود 70 میلیارد دلار چهارم است. ADA کاردانو در حال حاضر با 69 میلیارد دلار پنجمین رمزارز بزرگ است و پس از آن XRP با 51 میلیارد دلار قرار دارد.

آلت کوینها طی 24 ساعت گذشته شاهد افزایش قیمت چندانی نبوده اند زیرا بیت کوین در حال حرکت بوده و امروز 2.6 درصد بیشتر رشد یافته و در زمان چاپ این مطلب با قیمت 62،350 دلار معامله می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید