بیت کوین در آستانه رسیدن به مرز تاریخی؛

رشد انفجاری بیت کوین در پی عرضه ETF بیت کوین

کدخبر: ۴۴۸۷۴۸
قیمت بیت‌کوین امروز درپی عرضه اولین ETF بیت کوین، به روند رشد انفجاری چند روز اخیر خود ادامه داد و به مرز رکورد تاریخی خود رسید.
رشد انفجاری بیت کوین در پی عرضه ETF بیت کوین

 به گزارش اقتصادنیوز ، روز گذشته اولین ETF آتی بیت کوین آمریکا توسط شرکت پرو شیرز و در بازار بورس نیویورک عرضه شد. معاملات این ETF که با نماد اختصاری «BITO» عرضه شد، از ساعت ۱۷:۰۰ به وقت تهران (۹:۳۰ به وقت نیویورک) و با قیمت ۴۰.۹۹ دلار به ازای هر سهم آغاز شد.

قیمت بیت‌کوین در معاملات امروز، در پی آغاز به کار اولین صندوق معاملات بیت‌کوین ( ETF) در بورس آمریکا به مرز رکورد تاریخی خود رسید.

قیمت بیت‌کوین تا ساعت 13:45 به وقت تهران، با ثبت رشد روزانه  2.65 درصد  به 64 هزار دلار رسید. به این ترتیب بیت کوین فاصله چندانی با رکورد تاریخی 64 هزار و 800 دلاری خود ندارد. بیت کوین در بازه زمانی یک هفته نیز رشدی 16 درصدی را ثبت کرده است.

اتریوم دومین رمزارز بازار از نظر ارزش بازار، با رشد 1.6 درصدی به 3857 دلار رسید. بایننس کوین، کاردانو و دوج کوین افت کردند و ریپل سولانا و پولکادوت رشد قیمت داشتند.

ارزش هر سهم «پروشیرز بیت‌کوین استراتژی»، اولین صندوق سرمایه‌گذاری رمزارز در آمریکا، پس از اولین روز معاملات خود در آمریکا ۲.۵۹ درصد جهش کرد و به ۴۱.۹۴ دلار رسید. ارزش کل سهام این صندوق به حدود ۱ میلیارد دلار رسید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک