معرفی خودرو؛

رونمایی از ظاهر جدید تویوتا کمری 2021 + فیلم

کدخبر: ۴۵۲۳۲۸
تویوتا اکنون برای نسل جدید تغییرات جذابی داشته و در آن شاهد شکوه زیادی هستیم، اما در خط تولید کمری ۲۰۲۱ . فقط تغییرات کوچکی نسبت به نسل قبل ایجاد کرده است.
رونمایی از ظاهر جدید تویوتا کمری 2021 + فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تویوتا کمری برای نسل جدید تغییرات جذابی داشته است و اکنون این خودرو از یک سدان خانوادگی فوق العاده، به چهار دربی جذاب تبدیل شده و در آن شاهد شکوه زیادی هستیم. به حدی می توان از جذابی ظاهری این خودرو گفت که اگر هوندا آکورد نبود، کمری از این هم مطلوب‌تر به چشم می آمد. 

اکنون این خودرو به یک چهار سیلندر به صرفه با یک گزینه هیبریدی مقرون به صرفه تر و یک V-۶ قوی ارائه می شود. افرادی که به دنبال یک سدان خانوادگی شیک و راحت، با امکانات و ویژگی‌های محبوب فراوان هستند، کمری ۲۰۲۱ را نیز دوست خواهند داشت.

تویوتا اکنون فقط تغییرات کوچکی در خط تولید کمری ۲۰۲۱ نسبت به نسل قبل ایجاد کرده است. مدل پایه L اکنون از بین رفته است و جای آن نسخه LE آمده که ارزان‌ترین نوع کمری به شمار می رود. نمای جلوی سدان نیز نسبت به نسل قبل به روز شده و رنگ‌های جدید و همچنین طراحی چرخ‌ها نیز جدید است.

HEwUDJMMqZgb

 

  

اگر از مشخصات بیرونی این خودرو بگذریم، فضای داخلی بسیار شیک و تمیز طراحی شده است. در داخل شاهد یک صفحه‌نمایش‌ لمسی جدید مانند تبلت‌ هستیم که اندازه آن‌ ۷.۰ یا ۹.۰ اینچ است. مدل اسپرت XSE اکنون با پیشرانه هیبریدی در دسترس است و XLE مجلل دارای تودوزی چرمی جدید است.

h5DaV8aH9BJF

 در نهایت، هر کمری از کمک‌های راننده پیشرفته، از جمله فناوری که دوچرخه سواران و عابران پیاده را بهتر تشخیص می‌دهد، دریافت می‌کند. این خودرو تنها با موتور 6 سیلندر  ۳۰۱ اسب بخاری و با گیربکس اتوماتیک هشت سرعته موجود است. این سدان علاوه بر کیت بدنه مسابقه‌ای خود (با یک اسپویلر مجزای عقب و یک جفت سر اگزوز برجسته) از سیستم تعلیق مجددی بهره می‌برد که ۰.۶ اینچ کمتر از مدل‌های معمولی است.

slJUzduToRzf

 از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به روتور‌های ترمز جلو بزرگ‌تر و رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی اشاره کرد که می‌توان آن‌ها را با لاستیک‌های تمام فصل یا تابستانی داشت. به‌روزرسانی‌ها، رانندگی با کمری TRD را جذاب‌تر از سایر خودرو‌های خط تولید می‌کند، حتی اگر سیستم اگزوز پشتی آن به همان اندازه که بسیاری از افزونه‌های آیرودینامیکی آن نشان می‌دهند، هیجان‌انگیز به نظر نرسد.

IiJvpZg4uKd7

 موتور چهار سیلندر استاندارد با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ابریشمی ارائه می‌شود، اما متاسفانه اعداد شتاب آن ناامید کننده است.جذاب ترین نسخه این خودرو با یک موتور V-۶ مخملی ۳۰۱ اسب بخاری ارائه می شود که در مدل‌های XLE و XSE و همچنین نوع TRD موجود است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید