جلسه مشترک مجلسی ها با دولت درباره تعیین تکلیف بدهی ها

کدخبر: ۴۵۲۹۶۳
کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با صندوق توسعه ملی جلسه مشترک برگزار کرد.
جلسه مشترک مجلسی ها با دولت درباره تعیین تکلیف بدهی ها

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از ایسنا، محمدمهدی مفتح ، سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در توضیح جلسه امروز کمیسیون برنامه بودجه گفت: این جلسه با حضور رئیس و اعضای هیئت عامل صندوق توسعه ملی برای ارائه گزارش منابع و مصارف صندوق برگزار شد و درباره نحوه تعیین تکلیف بدهی های قبلی دولت به صندوق بحث و بررسی صورت گرفت.

به گفته وی اعضای کمیسیون در خصوص نحوه افزایش بهره‌وری صندوق توسعه ملی، نحوه دریافت مطالبات این صندوق از دولت، سرمایه‌گذاری صندوق در حوزه توسعه اشتغال و تولید در داخل به بیان نظراتشان پرداختند. در مجموع درباره روال کاری صندوق توسعه ملی و اقدامات آن در سال جاری بررسی شد.

مفتح افزود: در این جلسه پیشنهاد اصلاح اساسنامه صندوق توسعه ملی برای افزایش کارایی آن مطرح  شد؛ این اصلاحیه در کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه در حال انجام است و بزودی با تکمیل بررسی ها، گزارش آن به صحن کمیسیون ارائه خواهد شد تا بعد از بررسی به صحن علنی مجلس ارسال شود.

به گفته وی قرار است کمیسیون برنامه پنجشنبه صبح با هدف بازدید از کارخانجات، معادن و صنایع استان و در جریان قرار گرفتن مشکلات و مسایل این حوزه به یزد برود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید