پیش بینی قیمت سکه امروز 19 آبان

هراس در بازار سکه /سیگنال افزایشی به قیمت سکه

کدخبر: ۴۵۳۵۱۲
در معاملات پشت خطی قیمت سکه دیشب 12 میلیون و 260 هزار تومان اعلام شد که که نسبت به دوشنبه شب 105 هزار تومان بالا تر بود . همچنین این قیمت نسبت به بازار روز سه شنبه 40 هزار تومان گران تر بود.
هراس در بازار سکه /سیگنال افزایشی به قیمت سکه

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت سکه روز گذشته از مرز  12 میلیون  و 200 هزار تومان عبور کرد و با 12 میلیون و 220 هزار تومان معامله شد.

 در معاملات پشت خطی قیمت سکه دیشب 12 میلیون و 260 هزار تومان اعلام شد که که نسبت به دوشنبه شب 105 هزار تومان بالا تر بود . همچنین این قیمت نسبت به بازار روز سه شنبه 40هزار تومان گران تر بود. 

با این حساب  می توان گفت که معامله گران سکه فردایی در بازار امروز 19 آبان 1400 قیمت سکه را صعودی پیش بینی کرده اند.   

Untitled-15

سیگنال افزایشی طلا و دلار به سکه

دلار برخلاف تصورات برجامی معامله گران روز گذشته  باز هم رشد کرد و این عامل موجب شد که سکه از مرز  ۱۲میلیون  و 200 هزار تومان عبور کند.و معامله‌گران با جسارت بیشتری در موقعیت خرید آن  قرار بگیرند.

سکه امامی در معاملات روز سه شنبه تا محدوده ۱۲میلیون و 220 هزار تومان پیشروی کرد. این افزایش ناشی از سیگنال دلار به بازار سکه بود؛ البته  نوسان اونس طلا بالای مرز 1820 دلار نیز بر روند سکه بی‌تاثیر نبود.

چنین افزایشی می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد فضای هیجانی بیشتر در روزهای آتی ‌شود.  با این حال، هراسی در بازار سکه وجود دارد که به یکباره دلار مرز ۲۸ هزار تومانی را از دست بدهد. این موضوع موجب می‌شود  سکه‌بازان در خرید احتیاط بیشتری بکنند.

پشت خطی2

اقدام بایدن علیه ایران در آستانه  برگزاری مذاکرات برجام!

شب گذشته در کانال های تلگرامی قیمت دلار اقدام بایدن علیه ایران در آستانه  برگزاری مذاکرات برجام برجسته شد.   «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا «وضعیت اضطراری ملی» در قبال ایران را برای یک سال دیگر تمدید کرد.این اقدام دولت آمریکا علیه ایران در حالی صورت می‌گیرد که مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ درباره احیای برجام قرار است هشتم آذر ماه در وین برگزار شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید