خودرویی آمریکایی که اختصاصی برای چین تولید خواهد شد+ تصاویر

کدخبر: ۴۵۳۷۷۴
لینکلن یکی از زیباترین سدان های بازار جهانی را ویژه بازار چین در نظر گرفته که برابر با 4982 میلیمتر در طول توسعه یافته و در بخش پیشرانه آن از نمونه 2 لیتری توربوشارژ با 235 اسب بخار خروجی استفاده شده است.
خودرویی آمریکایی که اختصاصی برای چین تولید خواهد شد+ تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصر ایران، اوائل اردیبهشت ماه سال جاری خبر مربوط به معرفی یک محصول ویژه بازار چین از برند لینکلن را در گروه خودروی عصر ایران منتشر کردیم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد.

اکنون اطلاعات مربوط به لینکلن زفر در نسخه تولید انبوه بروزرسانی شده که در ادامه مطلب نگاهی بدان خواهیم داشت.

لینکلن یکی از زیباترین سدان های بازار جهانی را ویژه بازار چین در نظر گرفته که برابر با 4982 میلیمتر در طول توسعه یافته و در بخش پیشرانه آن از نمونه 2 لیتری توربوشارژ با 235 اسب بخار خروجی استفاده شده است. رینگ های استاندارد در اندازه 18 اینچی و برای آپشن نمونه 19 اینچی ارائه می شود.

متاسفانه هنوز تصاویری از فضای داخل کابین در اختیار رسانه ها قرار نگرفته اما پیش بینی حضور نمایشگرهای دیجیتال بزرگ کار چندان دشواری نیست.

اما مساله ای که موجب افزایش اهمیت اخبار مرتبط با این خودرو شده به نام آن یعنی «زفر» باز می گردد. زفر(Zephyr) یکی از مطرح ترین نام های صنعت خودرو است که در سال 1936 متولد شد و تا سال 1942 میزبان خط تولید سدان های لوکس لینکلن بود. البته زفر بعدها در دهه 50، 60، 70 و 80 میلادی با برخی مدل های فورد و مرکوری نیز همراه بود اما شهرت اصلی آن فقط محدود به لینکلن و درب های خودکشی سدان های کلاسیک آن می شود.

 
 

بیشتر بخوانید:

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید