هوآوی از لپ‌تاپ هیبریدی خود رونمایی می‌کند

کدخبر: ۴۵۴۲۱۳
اقتصادنیوز: هوآوی قرار است از لپ‌تاپ هیبریدی خود در رویدادی که در تاریخ ۱۷ نوامبر برگزار می‌ شود، رونمایی کند.
هوآوی از لپ‌تاپ هیبریدی خود رونمایی می‌کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، همانطور که می‌دانید بسیاری از برند‌های تولید گوشی‌های هوشمند، این روز‌ها به تولید لپ تاپ نیز روی آورده اند. برای مثال هوآوی مدتی پیش از لپ تاپ MateBook 14S رونمایی کرد و اکنون قصد دارد که یک میت بوک دیگر از سری E را عرضه کند.

gsmarena گزارش داد، هوآوی رویدادی را برای ۱۷ نوامبر برنامه ریزی کرده است که در آن محصولات جدید زیادی از اکوسیستم هوشمند خود از جمله Watch GT Runner رونمایی خواهد کرد. این شرکت همچنین فاش کرد که یک Matebook E جدید دو کاربرده با قابلیت جدا شدن صفحه کلید نیز در این رویداد معرفی خواهد کرد.

5HcwQBLlXbVl

سری Matebook E از سال ۲۰۱۹ که با تراشه اسنپدراگون ۸۵۰ (در اصل یک اسنپدراگون ۸۴۵ برای تبلت ها) عرضه شد، به روز نشده است. در تصویری که از سری جدید این لپ تاپ منتشر شده می‌توان دید که محصول آینده هوآوی ویندوز ۱۱ را اجرا می‌کند.

در این تصویر همچنین می‌توان حاشیه‌های نازک این سری از لپ تاپ را دید و از طرفی کناره‌های صفحه نمایش آن نیز کمی خمیده خواهند بود. این دستگاه دارای یک اسکنر اثر انگشت در سمت چپ بالا خواهد بود و با مداد جدید Huawei M که در تصویر نیز وجود دارد، می‌توان با آن‌ کار کرد.

باتوجه به استفاده از پردازنده اسنپدراگون به جای پردازنده اینتل و یا AMD در مجموع می‌توان این محصول هوآوی را تبلتی دانست که از سیستم عامل ویندوز پشتیبانی می‌کند و می‌توان به آن صفحه کلید متصل کرد. انتظار می‌رود که لپ تاپ دو کاربرده هوآوی ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای داخلی داشته باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید