در کراچی اعلام شد

آغاز تجارت پایاپای میان ایران وپاکستان!

کدخبر: ۴۵۵۲۵۱
اقتصادنیوز: مشاور نخست وزیر و سرپرست وزارت بازرگانی پاکستان با ابراز اطمینان از رایزنی‌های تجاری-اقتصادی با مقامات کشورمان طی سفر اخیر خود به تهران، اعلام کرد: سازوکار تجارت تهاتری میان جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به زودی برقرار می‌شود.
آغاز تجارت پایاپای میان ایران وپاکستان!

  به گزارش اقتصادنیوز «عبدالرزاق داود» روز چهارشنبه طی حضور در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ماشین آلات پاکستان در شهر «کراچی» و در حاشیه بازدید از پاویون ایران، در گفت‌وگو با ایرنا گفت: حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه کراچی مایه خرسندی ما است.

وی افزود: ما نظاره گر پاویون ایران هستیم و مشاهده کردیم که آنها محصولات خود را بهتر از آنچه انتظار داشتیم نشان می‌دهند.

مشاور نخست وزیر پاکستان در امور بازرگانی و سرمایه گذاری با ابراز اطمینان از نتایج سفر اخیر خود به کشورمان و حضور در نهمین نشست کمیته مشترک تجاری دو کشور، اظهار داشت: به زودی سازوکار تجارت تهاتری میان دو همسایه برقرار خواهد شد.

عبدالرزاق داود مذاکرات تجاری میان تهران و اسلام‌آباد را رضایت بخش توصیف کرد و افزود: مهمتر از آن این است که ما باید رایزنی و توافقات دوجانبه را به سرعت پیش ببریم.

براساس این گزارش، مشاور نخست وزیر و سرپرست وزارت بازرگانی پاکستان طی حضور در نمایشگاه بین المللی صنعت ماشین آلات در کراچی ضمن بازدید از پاویون ایران، با تعدادی از تجار و صنعتگران کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

نهمین نشست کمیته مشترک تجاری ایران و پاکستان روزهای ۱۵ و ۱۶ آبانماه امسال با سفر رسمی «عبدالرزاق داود» مشاور نخست وزیر پاکستان در امور بازرگانی و سرمایه گذاری برگزار شد.

در جریان این سفر، تفاهم نامه‌ای نیز میان اتاق بازرگانی و صنعت کویته با اتاق بازرگانی زاهدان با حضور «فدا حسین دشتی» و «محمد ایوب مریانی» رئیس و نائب رئیس اتاق کویته امضا شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید