نرخ جدید بلیت هواپیما اعلام شد + جدول

کدخبر: ۴۵۶۱۰۸
مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی خبر از کاهش متوسط ۱۲ تا ۱۳ درصدی قیمت بلیت پروازهای داخلی داد.
نرخ جدید بلیت هواپیما اعلام شد + جدول

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، مقصود اسعدی سامانی درباره نرخ جدید بلیت هواپیما گفت: در جلسه دیشب با مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص نرخ های جدید توافق کردیم.

وی افزود: کاهش قیمت‌ها پس از حذف محدودیت ظرفیت مسافرپذیری در پروازهای داخلی از فردا اول آذر آغاز می‌شود اما یکی دو روز طول می کشد تا شرکت های هواپیمایی نرخ جدید را در سیستم های خود اعمال کنند ولی تا فردا بعدازظهر امیدواریم این اتفاق به طور کامل رخ دهد.

اسعدی سامانی ادامه داد: دامنه کاهش قیمت ها از ۲ تا ۳۳ درصد است که بیشترین کاهش قیمت به پرواز تهران- بم با کاهش ۳۳ درصدی اختصاص دارد اما به طور متوسط کاهش قیمت ها ۱۲ تا ۱۳ درصد بوده است.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: سقف قیمت مسیر پروازی تهران- مشهد قبلا یک میلیون و ۷۸ هزار تومان بود که با کاهش ۹ درصدی در جلسه دیشب به ۹۸۲ هزار و ۴۸۲ تومان کاهش یافت.

اسعدی سامانی با بیان اینکه کف قیمتی در نرخنامه جدید برداشته شده و فقط سقف قیمت اعلام شده است گفت: نرخ ها شناور بوده و مردم می توانند بر اساس ساعت یا روز پرواز بلیت با قیمت های پایین تر خریداری کنند. مثلا در روزهای میانی هفته پرواز تهران- مشهد با قیمت ۵۶۶ هزار تومان وجود دارد.

به گفته وی ارزان ترین سقف قیمتی مسیرهای پروازی به پرواز تهران- اراک با ۵۶۶ هزار و ۸۰۰ تومان اختصاص دارد.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: وزیر راه و شهرسازی قول داده تسهیلاتی به ایرلاین ها در مقابل کاهش قیمت داده شود.

سامانی افزود: ارائه بسته های غذایی و کترینگ نیز در پرواز تابع سیاست های شرکت های هواپیمایی است.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی افزود: نرخ جدید بر اساس دلار ۲۸ هزار تومان تعیین شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید