گزارش اقتصادنیوز از معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی؛

طوفان 3 رمزارز در هفته سقوط بازار ارزهای دیجیتال!

کدخبر: ۴۵۶۶۵۶
اقتصادنیوز: ۳ رمزارز در هفته سقوط بازار ارزهای دیجیتال سبزپوش بودند و جهش خیره کننده ای را به ثبت رساندند؛ الروند، کرو و اوالانچ.
طوفان 3 رمزارز در هفته سقوط بازار ارزهای دیجیتال!

به گزارش اقتصادنیوز ، پس از افت قیمت هفته گذشته، بیت کوین در روزهای آخر هفته روند صعودی خود را آغاز کرد و روزهای شنبه و یکشنبه به ابرکانال 60000 دلار رسید؛ اگرچه این صعود هیجان انگیز ادامه نیافت و پس از آن مسیری کاهشی را در پیش گرفت به دلیل اینکه بخشی از معامله‌گران بخصوص اغلب کسانی که در قیمت های پایین تر بیت کوین خریداری کرده بودند  شروع به برداشت سودهای خود کردند؛ درنتیجه روند حرکت بیت کوین به جای صعود، تغییر یافت و این ارز مسیری نزولی در پیش گرفت؛  به این ترتیب،  بیت کوین در عرض چند ساعت، حدود 3000 دلار از ارزش خود را دست داد و به زیر 57000 دلار سقوط کرد.

غوغای توکن های متاورس در بازار رمزارزها

امروز قیمت بیت کوین در ساعت 16و 30  دقیقه به وقت ایران در محدوده قیمتی 56  هزار و 600  دلار معامله می شود. بیت کوین در  24 ساعت گذشته افتی 1 درصدی و در  مقیاس هفتگی نیز افتی 6 درصدی را به ثبت رسانده است. بالاترین محدوده قیمتی بیت کوین امروز 57 هزار و 800 دلار و پایین ترین محدوده قیمتی نیز 55 هزار و 600 دلار بود. 

اکنون ارزش بازار بیت کوین به زیر 1.1 تریلیون دلار رسیده است.

افت اتریوم

اتریوم دومین ارز رمز بزرگ بازار که آخرین رکورد خود را حدود دو هفته پیش نزدیک به 4900 دلار ثبت کرده بود، از آن زمان تاکنون حدود 800 دلار از ارزش خود را از دست داده است.  اتریوم در این لحظه (16:30)  در محدوده قیمتی 4160 دلار معامله می شود که افت 0.39 درصدی در 24 ساعت گذشته و ریزش 2 درصدی را در مقیاس هفتگی ثبت کرده است.

تبعیت آلت کوین ها از سقوط بیت کوین

اغلب آلت کوین ها در 24 ساعت گذشته به تبعیت از بیت کوین منفی بوده اند و در وضعیت قرمز به سر می برند.امروز اغلب رمزارزهای بزرگ بازار  مثل بایننس کوین، سولانا، کاردانو، ریپل، پولکادات،  دوج کوین، شیبا اینو، ترا، لایت کوین، و یونی سواپ نزولی بودند.

طوفان 3 رمزارز در هفته سقوط بازار! 

3 رمزارز در هفته سقوط بازار ارزهای دیجیتالی جهش خیره کننده ای را ثبت کردند. 

 Crypto.Com با نام CRO نیز که اخیرا جهش فوق العاده ای را ثبت کرده است ، امروز رشد 12 درصدی و در مقیاس هفتگی رشد خیره کننده 85 درصدی داشته است و اکنون بالای 0.78 دلار است. CRO  به تازگی به رتبه سیزدهم بازار رسیده است.

الروند (EGLD ) نیز مشغول ثبت رکوردهای جدید است. این رمزارز آخرین رکورد قیمتی خود را صبح امروز در تراز قیمت 540 دلار زد.  این رمزارز اکنون در محدوده قیمتی 512 دلار معامله می شود.الروند در 24 ساعت گذشته رشد 4 درصدی و در محدوده 7 روز گذشته رشد فوق العاده 70 درصدی داشته است.

اوالانچ که اخیراً رکوردهای قیمتی پی در پی را ثبت کرده و به رتبه یازدهم بازار از لحاظ مارکت کپ رسیده است، در مقیاس روزانه 6 درصد افت قیمت داشته است و اکنون در محدوده قیمتی 125 دلار دلار معامله می شود. اوالانچ اما در مقیاس هفتگی رشد خیره کننده 40 درصدی در هفته سقوط بازار رمزارزها برای معامله گران خود داشته است.

ارزش 2.5 تریلیون دلاری بازار ارزهای دیجیتال

 به طور کلی در 24 ساعت گذشته 126 میلیارد دلار در بازار جهانی ارزهای مجازی پول جابجا شد. ارزش بازار کریپتو امروز با افت 1.1  درصدی  به 2.5   تریلیون دلار رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید