گزارش اقتصادنیوز از معاملات در بازار رمز ارزها

سقوط بیت کوین به کانال 56هزار/اتریوم سرپیچی کرد

کدخبر: ۴۵۸۲۴۲
بیت کوین از شب گذشته حرکت صعودی خود را آغاز کرد و خود را به مرز 59 هزار دلار رساند اما امروز دوباره به کانال 56 هزار دلاری سقوط کرد.
سقوط بیت کوین به کانال 56هزار/اتریوم سرپیچی کرد

به گزارش اقتصادنیوز ، بیت کوین از شب گذشته حرکت صعودی خود را آغاز کرد و  خود را به مرز 59 هزار دلار رساند اما امروز دوباره به کانال 56 هزار دلاری سقوط کرد.

قیمت بیت کوین در این لحظه 12 ظهر به وقت ایران با افت 1.3 درصدی به 56 هزار و 590 دلار رسیده است. بیت کوین در مقیاس هفتگی رشد 1.2 درصدی را ثبت کرده است.


جهش اتریوم به کانال 4400 دلاری

قیمت اتریوم در ادامه روند صعودی روز گذشته خود امروز هم رشد خوبی داشته و به سطح 4420 دلاری رسیده است. اتریوم در 24 ساعت گذشته رشد 2.2 درصدی و در یک هفته گذشته رشد 7 درصدی را ثبت کرده است.

اتریوم امروز حتی سطح 4500  دلاری را هم لمس کرد اما مجددا به کانال 4400 دلاری بازگشت.

سبز و سرخ های بازار امروز/ شیبا برنده بزرگ بازار امروز

در میان آلت کوین های بزرگ بازار بایننس کوین، ریپل، سولانا و کاردانو ، پولکادات و کرو در محدوده منفی و قرمز بازار قرار دارند و در مقابل، یو اس دی کوین، دوج کوین و شیبا ، اوالانچ و ترا رشد خوبی را ثبت کردند و در محدوده سبز بازار قرار دارند.

برنده بزرگ امروز با زار رمزارزها ، شیبا اینو با رشد 26 درصدی در 24 ساعت اخیر است. شیبا در هفته گذشته رشد 16 درصدی به ثبت رسانده است.

ارزش بازار ارزهای  دیجیتال

به طور کلی در 24 ساعت گذشته 112 میلیارد در بازار رمزارزها پول جابه جا شده و ارزش بازار نیز با افت 0.65  درصدی به 2.5  تریلیون رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید