پیش بینی روند بازار سکه در ۱۰ آذر؛

پالس صعودی طلا به قیمت سکه

کدخبر: ۴۵۸۴۸۸
اثرگذار بودن روند نزولی طلا در بازار پشت خطی شب گذشته آشکار بود. افت اونس طلا موجب شد که فروش ها در بازار سکه بالا برود و این فلز گران بها بار دیگر به محدوده ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بازگردد.
 پالس صعودی طلا به قیمت سکه

به گزارش اقتصادنیوز ، به نقل از اکو ایران، دیروز اونس طلا وارد فاز نزولی تازه ای شد و تا محدوده هزار و ۷۷۰ دلار پایین رفت. دور شدن طلای جهانی از مرز هزار و ۸۰۰ دلاری،‌ انتظارات نزولی را در این بازار بالا برده و زمینه ساز کاهش تمایل سکه بازان برای قرار گرفتن در موقعیت خرید شده است. این اتفاق در حالی رخ داده است که  دیروز ظهر معامله گران به کمک رشد بهای دلار حتی توانستند سکه را تا محدوده ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بالا ببرند.  با این حال، بازیگران بزرگ بازار سکه تا زمانی که اونس طلا از فاز نزولی خارج نشود،‌ با قدرت کامل وارد بازار فلز گران بهای داخلی نخواهند شد.

Untitled-78

از دست رفتن یک محدوده در بازار سکه

اثرگذار بودن روند نزولی طلا در بازار پشت خطی شب گذشته آشکار بود. افت اونس طلا موجب شد که فروش ها در بازار سکه بالا برود و این فلز گران بها بار دیگر به محدوده ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بازگردد. ساعت ۱۰ شب گذشته، سکه در بازار پشت خطی در محدوده ۱۲ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت.

افت ارزش ذاتی سکه

دیروز عصر ارزش ذاتی سکه بالای محدوده حساس ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی قرار داشت. با این حال، با افت معنی دار اونس طلا در ساعات پایانی روز گذشته، ارزش ذاتی سکه نیز وارد کانال ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی شد. افت ارزش ذاتی فلز گران بهای داخلی موجب می شود که انتظارات افزایشی در بازار سکه روز جاری کم رنگ شود. با این حال، سکه تا زمانی که دلار بالای محدوده ۲۹ هزار و ۱۰۰ تومان قرار دارد، افت معناداری را تجربه نخواهد کرد. حتی حرکت دلار به سوی  محدوده ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومانی حتی می تواند افزایشی ها را به صورت نامحسوسی به بازار سکه بازگرداند.

2-01

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید