طراحی و عرضه ایرپاورهای جدید اپل

کدخبر: ۴۵۹۲۳۶
اپل برای جبران شکست قبلی خود در حال توسعه یک شارژر القایی چند دستگاهی است.
طراحی و عرضه ایرپاورهای جدید اپل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در ماه ژوئن، بلومبرگ گزارش داد که اپل برای جبران شکست قبلی خود در حال توسعه یک شارژر القایی چند دستگاهی است که  برخلاف فناوری شارژ القایی بی سیم فعلی موجود، واقعاً بی سیم است.

9to5mac گزارش داد، طبق گفته این نشریه، مدیران  اپل آینده‌ای را تصور می‌کنند که  هریک از محصولات اصلی می‌توانند یکدیگر را شارژ کنند. به عنوان مثال، یک آیفون می‌تواند AirPods یا Apple Watch را شارژ کند. گورمن گفت:"من فکر می‌کنم اپل هنوز در حال کار بر روی نوعی شارژر چند دستگاهی است که قصد دارد به زودی برای محصولات خود  عرضه کند.   تصور کنید یک آیپد آیفون را شارژ می‌کند و سپس آن آیفون در حال شارژ AirPods یا Apple Watch است."

اصطلاح شارژ بی سیم معکوس برای آیفون چند سالی است که شایعه شده، اما در نهایت به نتیجه نرسیده است. این فناوری به افراد امکان می‌دهد ایرپاد یا اپل واچ خود را در پشت آیفون خودشان قرار دهند و آنها را در حال حرکت شارژ کنند.

گفتنی است که در سال ۲۰۱۷ شرکت اپل ایرپاورهای خود را طراحی و دوسال بعد به بازار عرضه کرد. اما به دلیل نداشتن استانداردهای لازم و نارضایتی مردم با شکست روبرو و مجبور شد محصول جدید خود را از بازارها جمع‌آوری کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید