رونمایی تسلا از اولین سایبرتراک چهارموتوره

کدخبر: ۴۵۹۸۳۳
اقتصادنیوز: ایلان ماسک با انتشار از رونمایی اولین سایبرتراک چهارموتوره با مدل کنترل گشتاور واکنشی مستقل و فوق سریع خبر داد.
رونمایی تسلا از اولین سایبرتراک چهارموتوره

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تسلا سرانجام در سال ۲۰۲۲ سایبرتراک را از خط تولید خارج کرده و این خودروی الکتریکی با یک نسخه چهار موتوره رونمایی خواهد شد. ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت در صفحه توئیترش نوشت که این مدل کنترل گشتاور واکنشی مستقل و فوق سریع برای هر چرخ را ارائه می‌دهد. گفتنی است که برخی دیگر از خودرو‌های برقی از جمله R۱T ریوین نیز، روی هر چرخ یک موتور دارند. سایبرتراک تسلا که برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ معرفی شد، از فولاد ضد زنگ تشکیل شده که برای ساخت موشک استفاده می‌شود. ماسک قبلاً گفته بود که این شرکت صد‌ها هزار سفارش برای این کامیون دریافت کرده که پیش‌سفارش‌ها در دسترس  هستند.

ماشین سایبرتراک تسلا

engadget گزارش داد، ماسک همچنین تکرار کرد که Cybertruck دارای فرمان چرخ جلو و عقب خواهد بود. او قبلاً اشاره کرده بود که این خودروی الکتریکی فرمان چرخ‌های عقب را ارائه می‌کند و به آن امکان می‌دهد تا «مانند خرچنگ» یعنی به صورت مورب حرکت کند. سیستم کنترل چهارچرخ e-۴orce نیسان نیز که در کراس اوور برقی آریا، نسل بعدی Leaf و نمونه اولیه فرودگر قمری وجود دارد دارای موتور‌های جلو و عقب است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید