گزارش اقتصادنیوز از معاملات امروز بازار ارزهای دیجیتال؛

تلاش نافرجام گاوهای بیت کوین

کدخبر: ۴۶۱۵۳۵
اقتصادنیوز: دیشب رمزارز شماره یک بازار با حمایت گاوهای بازار جهشی تازه را آغاز کرد و برای اولین بار در چند روز گذشته به سطح 51 هزار دلار رسید، اما نتوانست این محدوده را حفظ کرده و با افتی بیش از 2 هزار دلار به کانال 49 هزار دلار سقوط کرد.
تلاش نافرجام گاوهای بیت کوین

به گزارش اقتصادنیوز ، بیت کوین مدت هاست در تلاش است که سد مقاومتی مهم 50 هزار دلاری را پشت سر بگذارد. شب گذشته رمزارز شماره یک بازار با حمایت گاوهای بازار جهشی تازه را آغاز کرد و برای اولین بار در چند روز گذشته به سطح 51 هزار دلار رسید، اما نتوانست این محدوده را حفظ کرده و با افتی بیش از 2 هزار دلار به کانال 49 هزار دلار سقوط کرد.

بیت کوین پس از سقوط هولناک هفته گذشته که از سطح 58 هزار دلار به 42 هزار دلار رسید، بارها برای بازپس گیری سطح مهم 50 هزار دلاری تلاش کرده است اما موفق نبوده است.

قیمت بیت کوین در این لحظه (ساعت 16 ) با افت 1.1 درصدی به 48 هزار و 971 دلار رسیده است. بیت کوین اما در مقیاس هفتگی رشد 0.38  درصدی را به ثبت رسانده است.

با توجه به وضعیت کنونی، ارزش بازاربیت کوین بازهم کاهش یافته است، اما همچنان بالای 900 میلیارد دلار قرار دارد.

نوسان اتریوم در کانال 4 هزار دلاری

اتریوم نیز روزهای پرنوسانی را تجربه کرده است. این رمزارز در هفته گذشته از 4650 دلار به 3500 دلار سقوط کرد اما مجددا به بالای محدوده قیمتی 4400 دلار بازگشت. اما با قدرت نمایی دوباره خرس ها بار دیگر به کانال 3900 دلاری سقوط کرد. اگرچه اکنون اتریوم به بالای محدوده 4 هزار دلاری بازگشته و افت 0.31 درصدی را در 24 ساعت گذشته نشان می دهد.

ارز واچ3

سبزها و سرخ های امروز بازار

بایننس کوین  سولانا ،کاردانو پولکادوت، ترا، دوج کوین ، اوالانچ،  کرو از آلت کوین های بزرگ بازار هستند در محدوده قزمز بازار قرار داند و افتی 1 تا 2 درصدی را به ثبت رسانده اند. در مقابل، یو اس دی کوین، ریپل و شیبا اینو امروز در محدوده سبز بازار قرار دارند و رشدی جزئی را تجربه کرده اند.

ستاره بزرگ بازار امروز

در میان 100 رمزارز برتر و بزرگ بازار ، امروز ارز Revain را می توان برنده بزرگ بازار نامید. REV  در 24 ساعت گدذشته جهش فوق العاده 40 درصدی را به ثبت رسانده و به قیمت 0.013 دلار رسیده است. این رمزارز در مقیاس هفتگی نیز رشد 42 درصدی را به ثبت رسانده است.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال

به طور کلی در بازار امروز تا این لحظه ( ساعت 16) 72 میلیارد دلار در بازار ارزهای مجازی پول جابجا شده و ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده با ثبت افت  1 درصدی اکنون حدود 2.2  تریلیون دلار است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید