رصد نیمروزی بازار ارز، طلا و سکه؛

پیشروی قیمت دلار و سکه /عبور درهم از مرز مهم

کدخبر: ۴۶۱۹۰۴
اقتصادنیوز : در بازار ارز و طلای امروز چهارشنبه 24 آذر 1400 قیمت دلار متشکل، قیمت طلا ، قیمت سکه و قیمت درهم پیشروی کردند.
پیشروی قیمت دلار و سکه /عبور درهم از مرز مهم

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز و طلای تهران امروز چهارشنبه 24 آذر  1400 شاهد پیشروی دسته جمعی قیمت دلار متشکل ، قیمت طلا  ، قیمت سکه و قیمت درهم بود. 

قیمت دلار در بازار متشکل امروز 70 تومان بر ارزش خود افزود و بر روی 27 هزار و 230 تومان قرار گرفت. 

بیت کوین از نفس افتاد/ سقوط عجیب دوج کوین پس از جهش فوق العاده!


در اکوایران ببینید؛

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی چند؟ 

 صرافی ملی هم امروز  در ساعت 10:48 دقیقه به وقت  تهران قیمت دلار و قیمت یورو را اعلام کرد . بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۶,۸۷۸ (بیست و شش هزار  و هشتصد و هفتاد و هشت تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۷,۴۲۱ (بیست و هفت هزار  وچهارصد وبیست و یک تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۳۰,۱۴۸(سی  هزار وصد و چهل و هشت تومان) و قیمت فروش یورو ۳۰,۷۵۷ (سی  هزار و هفتصد و پنجاه و هفت تومان) است.

قیمت درهم از مرز 8 هزار و 300 تومان عبور کرد

قیمت درهم در  ساعات پایانی معاملات نقدی روز گذشته با 8 هزار و 280 تومان بسته شد. درهم در بازار امروز توانست از مرز 8 هزار و 300 تومان عبور کند و  به 8 هزار و 400 تومان برسد.  با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد 30 هزار و 853 تومان به دست می‌آمد. 

قیمت سکه و طلا رشد کرد

قیمت اونس طلا در بازار جهانی امروز 4 دلار افت کرد  اما در بازار داخلی ایران  قیمت طلا و قیمت سکه بر مدار رشد قرار گرفت. قیمت طلا 18 عیار در بازار امروز 8 هزار و 100 تومان گران شد و به 1 میلیون و 301 هزار و 600  تومان رسید. قیمت سکه نیز امروز افزایش چشمگیری را تجربه کردو این فلز زرد رنگ امروز 285 هزار تومان بر ارزش خود افزود وبا 13 میلیون و 405 هزار تومان معامله شد. 

ردپای اخبار برجام  و توافق هسته ایران با آژانس در بازار ارز 

 امروز هم اخبار برجام و توافق هسته ایران با آزانس در بین معامله گران بازار  ارز تهران برجسته بود.  سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با این شبکه اظهار کرد: مذاکرات میان محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیش‌رفت داشته است و اختلافات بر سر مسائل دوجانبه کاهش یافته‌اند.

خطیب‌زاده گفت: نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم اما پیش‌بینی می‌کنم دو طرف به زودی به تفاهم برسند. 

همچنین المیادین از قول منابع غربی ادعا کرد: طرف های غربی آماده بازگشت به برجام هستند، البته ایران باید سانتریفیوژهای پیشرفته و ذخایر اورانیوم غنی شده بالای 3 درصدش را کنار بگذارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید