رصد بازار تلفن همراه؛

زمان عرضه جدیدترین گوشی سامسونگ

کدخبر: ۴۶۲۷۲۱
اقتصادنیوز: سامسونگ مدل مقرون به صرفه گلکسی M۳۳، ۵G با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر را در ژانویه سال آینده عرضه خواهد کرد.
زمان عرضه جدیدترین گوشی سامسونگ

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، طبق گزارش‌ها، سامسونگ گلکسی M۳۳، ۵G در دست ساخت است و زمانی که عرضه شود، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت. گفته می‌شود گوشی هوشمند آینده جانشین گلکسی M۳۲، ۵G است که در ماه آگوست عرضه شد. وجود گلکسی M۳۳، ۵G برای اولین بار در اکتبر مشخص شد. طبق گزارش‌ها، سامسونگ گلکسی M۳۳، ۵G یکی از ارائه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر سامسونگ همراه با One UI ۴.۰ مبتنی بر اندروید ۱۲ خواهد بود.

gadgets گزارش داد، طبق گزارش SamMobile، انتظار می‌رود سامسونگ گوشی هوشمند جدید Galaxy M۳۳، ۵G را با ظرفیت باتری معمولی ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه کند. گفته می‌شود این باتری دارای شماره مدل EB-BM۳۳۶ABN است و ممکن است ظرفیت باتری ۵۸۳۰ میلی آمپر ساعتی داشته باشد. پشتیبانی از شارژ سریع برای گوشی هوشمند در حال حاضر مشخص نیست. گلکسی M۳۲، ۵G تنها با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی عرضه شد، با این حال گلکسی M۳۲، ۴G یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی داشت. همچنین گفته می‌شود که گلکسی M۳۳، ۵G عمر باتری بهتری نسبت به گلکسی M۳۲، ۵G دارد.

SamMobile همچنین گزارش می‌دهد که سامسونگ ممکن است این مدل گوشی هوشمند را خود در ژانویه ۲۰۲۲ عرضه کند. همچنین گفته می‌شود که Galaxy M۳۳، ۵G دارای رابط کاربری One UI ۴.۰ مبتنی بر اندروید ۱۲ خواهد بود، زیرا سامسونگ قصد دارد سیستم عامل اندروید جدید را برای اکثر گوشی‌های هوشمندی که سال آینده عرضه می‌کند، استفاده کند. این باعث می‌شود گلکسی M۳۳، ۵G یکی از اولین گوشی‌های هوشمند ارزان قیمتی باشد که در زمان عرضه اندروید ۱۲ سامسونگ را دریافت می‌کند.

چند ماه پیش، یک سایت فناوری گزارش داد که سامسونگ تحقیق و توسعه خود را در Galaxy M۳۳، ۵G آغاز کرده است. در آن زمان، اطلاعات زیادی در مورد این مدل گوشی هوشمند وجود نداشت. این سایت فناوری حدس می‌زد که گلکسی M۳۳، ۵G به گلکسی A۳۳، ۵G تغییر نام دهد، مشابه گلکسی M۳۲، ۵G که به گلکسی A۳۲، ۵G تغییر نام داده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید