3 رمز ارز با جهش خیره کننده در بازار

کدخبر: ۴۶۳۰۸۰
3 رمز ارز در 24 ساعت گذشته جهش خیره کننده ای را به ثبت رساندند. رمزارزهای اگوراس ، استادیوم، هاکوریو بزدهی چشمگیری داشتند.
3 رمز ارز با جهش خیره کننده در بازار

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از گسترش نیوز،  با نگاهی به سایت‌های معتبر بازار رمزارز ها هیچ روزی نیست که چند ارز دیجیتال رشد قیمت فضایی نداشته باشند. بر اساس آمار کوین‌مارکت کپ سه رمزارز که در ۲۴ ساعت گذشته بازدهی چشمگیر داشته‌اند معرفی شده است.

اگوراس (EGR)

اگوراس پلتفرمی است که وام بدون بهره روی دارایی‌های ارز دیجیتال و فیزیکی را ممکن می‌سازد. هدف این پلتفرم تامین سرمایه موردنیاز برای افرادی است که می‌خواهند کسب و کار خود را آغاز کنند. اگوراس در واقع برای بنگاه‌های کوچک و متوسط تامین مالی می‌کند.

در حال حاضر هر فردی می‌تواند از طریق کیف‌پول‌هایی نظیر متامسک به اپلیکیشن اگوراس متصل شده و با گذاشتن وثیقه به صورت آنلاین یا آفلاین وام بگیرد. وثیقه می‌تواند هر نوع وسیله الکترونیک نظیر لپتاپ، تلویزیون و حتی هدفون باشد. از ماه اکتبر ( مهر) اگوراس در فهرست ارزهای کوین‌مارکت کپ قرار گرفته است.

در زمان نوشتن این گزارش، EGR در محدوده ۰٫۰۲۹ دلاری در حال معامله است و بازدهی ۲۴ ساعته آن بیش از ۲۲۵ درصد به ثبت رسیده است. ارزش بازار این ارز دیجیتال هم یک میلیون دلار است.

استادیوم (STD)

ارز دیجیتال استادیوم خود را اولین پلتفرم شرط‌بندی غیرمتمرکز دنیا معرفی می‌کند. STD ارز دیجیتال بومی پلتفرمی است که به کاربران پاداش داده و سه درصد از هر تراکنش را میان دارندگان استادیوم توزیع می‌کند.

STD هفته گذشته اعلام کرده بود که مجموعه NFT خود را به صورت رسمی در ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) راه‌اندازی خواهد کرد.

در حال حاضر قیمت STD در محدوده ۰٫۰۸۸ دلاری است و در یک روز گذشته ۱٫۵ میلیون دلار از این ارز دیجیتال معامله شده است. اندازه بازار استایدوم هم ۵٫۷ میلیون دلار است. بازدهی STD در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۸ درصد بوده است.

هاکوریو (RYU)

بزرگترین برنده ۲۴ ساعت گذشته بازار رمزارزها ارز دیجیتال هاکوریو بود. قیمت این ارز دیجیتال در شبانه روز گذشته ۱۰ برابر شده است. ارز دیجیتال RYUیک توکن غیرمتمرکز بر بستر زنجیره هوشمند بایننس است.

اندازه بازار این ارز دیجیتال ۲۲ میلیون دلار است. در حال حاضر هر RYU در محدوده ۰٫۰۳۳ دلاری معامله می‌شود و حجم معاملات ۲۴ ساعته این توکن هم ۱٫۱ میلیون دلار بوده است. میزان توکن‌ها در گردش RYU هم ۸۲۰ میلیون توکن است.

این خبر به هیچ عنوان توصیه‌ای برای معامله نیست. تاکید می‎‌کند پیش از حضور در بازار رمزارزها مطالعه کنید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید