سرخ پوشی یکپارچه آلت کوین ها

سکته در بازار رمزارزها /سلطه خرس ها بر بازار

کدخبر: ۴۶۳۱۸۸
امروز رمزارزها افت قیمت شدیدی را تجربه کردند و با سلطه خرس‌ها بر بازار بیت کوین، رمزارز شماره یک بازار به کانال 45 هزار دلار سقوط کرد.
سکته در بازار رمزارزها /سلطه خرس ها بر بازار

به گزارش اقتصادنیوز ، پس از اینکه قیمت بیت کوین پس از سیگنال انتشار بیانیه فدرال رزرو آمریکا در خصوص نرخ تورم به سطح 50 هزار دلار نزدیک شد، امید معامله گران به صعود این رمزارز افزایش یافت ، اما بیت کوین نتوانست از این محدوده عبور کند و طی چند روز بعد به کانال 46 هزار دلار سقوط کرده و سپس به سطح 48 هزار دلاری بازگشت. این رمزارز طی چند روز اخیر در کانال های 46 و 47 هزار دلار در نوسان بوده است.

امروز باز هم با سلطه خرس‌ها بر بازار، بیت کوین به کانال 45 هزار دلار سقوط کرد و در ساعت 16:10 دقیقه با افت 2.7 درصدی در 24 ساعت گذشته با قیمت 45870 دلار معامله شد.

این رمزارز همچنین افت 6 درصدی را در مقیاس هفتگی نشان می دهد. و ارزش بازار آن همچنان زیر 900 میلیارد دلار است.

سقوط اتریوم به کانال 3700 دلار

اتریوم امروز هم به تبعیت از بیت کوین روند نزولی در پیش گرفته است. اتریوم امروز از سطح 3900 دلاری به کانال 3700 دلاری سقوط کرد و اکنون با افت 3.5  درصدی در 24 ساعت گذشته با قیمت 3788 دلار معامله می شود. اتریوم در مقیاس هفتگی افت 5 درصدی را به ثبت رسانده است.

اتریوم یک هفته است که زیر محدوده 4هزار دلاری معامله می شود و از اوج تاریخی خود فاصله بسیاری دارد.

ارز واچ2

سرخ پوشی یکپارچه آلت کوین ها

اغلب آلت کوین ها به تبعیت از رمزارز پیشروی بازار امروز به رنگ قرمز درآمده اند. بایننس کوین از دیروز نزدیک به 4 درصد کاهش یافته و در محدوده قیمتی 511 دلار معامله می شود. از دیگر رمزارزهای بزرگ بازار سولانا 7 درصد، ، کاردانو 4 درصد، پولکادات 5 درصد ، اوالانچ 7 درصد ، دوج کوین 4 درصد، ، شیبااینو 6 درصد ، پالیگان 5 درصد امروز در منطقه قرمز قرار دارند.

در میان ارزهای بزرگ بازار، ریپل و ترا اندکی رشد ثبت کردند، و به ترتیب 1 و 2 درصد رشد را ثبت کردند.

در میان رمزارزهای کوچکتر بازار ، رمزارز Revain با رشد 13 درصدی، امروز رشد قیمت فوق العاده ای را به ثبت رسانده است.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال

به طور کلی در بازار امروز تا این لحظه 16:00 دقیقه 87 میلیارد دلار در بازار ارزهای مجازی پول جابجا شده و ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده با ثبت افت  2.6  درصدی اکنون حدود 2.1  تریلیون دلار است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید