سکه چشم انتظار قیمت دلار

پیش بینی سکه بازان از قیمت سکه در آخر پاییز

کدخبر: ۴۶۳۲۷۱
اقتصادنیوز :در معاملات پشت خطی شب گذشته قیمت سکه مرز 13 میلیون تومانی را که یکشنبه شب از دست داده بود را پس گرفت. اما معامله گران قیمت سکه را برای امروز 30 آذرماه 1400 را چطور پیش بینی کرده اند؟
پیش بینی سکه بازان از قیمت سکه در آخر پاییز

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت سکه امامی در معاملات نقدی روز گذشته برخلاف معاملات پشت خطی شب قبل خود پیش رفت و  بر مدار صعود قرار گرفت. این فلز گران بهای داخلی در سومین روز هفته در نهایت توانست 80 هزار تومان افزایش قیمت را به ثبت رساند و توانست در محدوده 13  میلیون و 140 هزار تومان قرار بگیرد.

این افزایش قیمت در حالی رقم خورد که یکشنبه فروشندگان دست بالاتر را در بازار داشتند. به گفته فعالان، افزایش قیمت دلار مهم‌ترین عاملی بود که در روز دوشنبه زمینه‌ساز افزایش سطح خریدهای سکه‌بازان شد.

اردوغان افسار دلار را کشید / جهش قیمت لیر ترکیه پس از سخنرانی اردوغان

پیش بینی سکه بازان از روند بازار امروز 

معامله گران معتقدند در صورتی که امروز سه شنبه 30 آذر 1400 قیمت دلار آمریکا به مسیر افزایشی خود ادامه دهد قیمت سکه بار دیگر به روند صعودی خود ادامه خواهد داد. در این میان برای بازیگران کاهشی تنها افت قیمت دلار به مرز 30 هزار تومانی می تواند زمینه ساز برگشت سکه به ابتدای کانال 13 میلیون تومانی شود. البته افت اونس طلا نیز می تواند به کمک کاهشی های بازار بیاید.

اما در معاملات پشت خطی  شب گذشته معامله گران قیمت سکه برای امروز سه شنبه  30 آذر 1400 را چگونه  پیش بینی کرده اند؟ 

صعود قیمت سکه در معاملات پشت خطی

در معاملات پشت خطی شب گذشته  قیمت سکه مرز 13 میلیون تومانی را که یکشنبه شب از دست داده بود را پس گرفت. قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته بر روی 13 میلیون و 175 هزار تومان قرار گرفت. این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی یکشنبه شب 180  هزار تومان بالاتر  بود. قیمت سکه در معاملات پشت خطی یکشنبه شب بر روی 12 میلیون و 955  هزار تومان قرار داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید