صعود قیمت سکه در معاملات پشت خط

2 پیش بینی از قیمت سکه در ابتدای زمستان 1400

کدخبر: ۴۶۳۵۳۰
اقتصادنیوز : قیمت سکه روز گذشته با کمک دلار صعود را تجربه کرد اما معامله گران بازار امروز اول دی 1400 را چگونه پیش بینی کرده اند؟
2 پیش بینی از قیمت سکه در ابتدای زمستان 1400

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت سکه امامی روز گذشته  145 هزار تومان بر ارزش خود افزود و بر روی  13 میلیون و 235 هزار تومان قرار گرفت. این افزایش قیمت همزمان با رشد قیمت دلار آمریکا اتفاق افتاد.

مسیر سکه از نگاه تحلیگران فنی 

تحلیلگران فنی طلا معتقدند که اگر سکه بالای محدوده  حمایتی 13 میلیون و 200 هزار تومانی باقی بماند  خریداران بیشتری روانه بازار سکه می شوند و این فلز  زرد رنگ می تواند حتی تا سطح ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رشد پیدا کند. همچنین در صورتی که طلا در روز جاری به سوی مرز هزار و 800 دلاری قدم بردارد، ارزش ذاتی سکه تقویت خواهد شد و انتظارات صعودی نیز بالاتر خواهد رفت

البته باید این را هم در نظر گرفت که اگر سکه امامی در بازار امروز اول زمستان 1400  این مرز حمایتی را از دست بدهد  انتظارات کاهشی در بازار سکه تقویت می شود.

سکه

اما در معاملات پشت خطی  شب گذشته معامله گران قیمت سکه برای امروز چهارشنبه  1  دی 1400 را چگونه  پیش بینی کرده اند؟ 

صعود قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته بر روی 13 میلیون و 215  هزار تومان قرار گرفت. این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی  دوشنبه شب 40 هزار تومان بالاتر  بود. قیمت سکه در معاملات پشت خطی دوشنبه  شب بر روی 13 میلیون و 175 هزار تومان قرار داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید