صعود سکه در معاملات پشت خطی

سیگنال طلا به قیمت سکه/ پیش بینی قیمت سکه

کدخبر: ۴۶۳۸۳۲
اقتصادنیوز : قیمت سکه در معاملات نقدی روز گذشته نزولی بود اما معامله گران بازار امروز دوم دی 1400 را چگونه پیش بینی کرده اند؟
سیگنال طلا به قیمت سکه/ پیش بینی قیمت سکه

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار طلا در اولین روز زمستان 1400 شاهد عقب نشینی قیمت سکه بود. این فلز گران بهای داخلی روز چهارشنبه 15 هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و بر روی  13 میلیون و 220 هزار تومان  قرار گرفت. 


در اکو ایران ببینید، 

پیش بینی معامله گران از قیمت سکه

 معامله گران معتقدند حفظ سکه بالای مرز 13 میلیون تومان  یکی از عواملی است که انتظارات افزایشی را در بازار زنده نگه داشته است. فعالان بازار باور دارند که عبور سکه از محدوده 13 میلیون و 200 هزار تومان می تواند خریداران تازه ای را وارد معاملات کند. 

اما برخی از معامله گران باور دارند  که با نزدیک شدن به دور دیگر مذاکرات هسته ای،‌ احتیاط در بازار بالا می رود و بخشی از معامله گران نیز از خریدهای پیشین سودگیری خواهد کرد. این موضوع می تواند سکه را به زیر مرز ۱۳ میلیون تومانی ببرد و حمایت ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی را مورد آزمون قرار دهد.

سیگنال طلا به قیمت سکه

قیمت اونس طلا هم روز گذشته از مرز هزار و 800 دلار عبور کرد و عاملی برای تقویت قیمت سکه امامی در معاملات پشت خطی شد. این فلز زرد رنگ امروز بر روی  هزار و 806 دلار قرار داشت. عبور قیمت اونس طلا از مرز یاد شده می تواند عاملی برای افزایش قیمت سکه در روز جاری شود. 

قیمت دلار هم روز گذشته به روند افزایشی ادامه داد و توانست بالای محدوده مقاومتی ۳۰ هزار و ۲۰۰ تومان تثبیت شود.

اما در معاملات پشت خطی  شب گذشته معامله گران قیمت سکه برای امروز پنجشنبه 2 دی 1400 را چگونه  پیش بینی کرده اند؟ 

صعود قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته بر روی 13 میلیون و 250 هزار تومان قرار گرفت. این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی  سه شنبه شب 35 هزار تومان بالاتر  بود. قیمت سکه در معاملات پشت خطی سه شنبه  شب بر روی 13 میلیون و 215 هزار تومان قرار داشت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید