خبرهای خوب برای مددجویان کمیته امداد

کدخبر: ۴۶۳۹۴۵
اقتصادنیوز: مجید باجلان ، معاون اداری و مالی کمیته امداد کشور خبر داد: امسال به ارزش یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان لوازم خانگی و جهیزیه بین مددجویان و نوعروسان زیر پوشش این نهاد توزیع می‌شود.
خبرهای خوب برای مددجویان کمیته امداد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مجید باجلان روز پنجشنبه در آیین توزیع هفت هزار فقره جهیزیه و لوازم خانگی در بین مددجویان کمیته امداد استان بوشهر در قالب کاروان فاطمی افزود: یکی از ماموریت‌های اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره)، در کنار۱۲۲ فعالیت و ماموریت، تهیه لوازم ضروری و جهیزیه مددجویان است.

وی بیان کرد: سال گذشته تصمیم گرفته شد در قالب تهیه جهیزیه اقلامی از تولیدات داخلی کشور با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت از کارخانه‌ها خریداری شود که حدود ۳۰ هزار فقره جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، اجاق گاز، جاروبرقی و تلویزیون به ارزش ۶۰۰ میلیارد تومان با قیمت‌ کارخانه تهیه شد.

باجلان اظهار داشت: یکی از موضوعات اصلی و دغدغه‌ کمیته امداد برای استان‌های جنوبی در فصل گرما، تامین وسایل سرمایشی به میزان ۵۰۰ میلیارد تومان است که تاکنون ۵۵ هزار دستگاه کولر آبی و ۲۴ هزار کولر گازی تحویل مددجویان شده که سهم استان بوشهر از این شمار حدود یکهزار و ۵۰۰ دستگاه کولر گازی است.

وی گفت: برای فصل زمستان نیز در کل کشور حدود ۴۷ هزار بخاری گازی تاکنون به جامعه هدف تحویل شده و در مناطقی که گاز وجود ندارد متناسب با همان اقلیم وسایل گرمایشی تهیه و تقدیم شده است.

باجلان افزود: در مناطقی که مشکل آب وجود دارد نیز حدود ۱۰ هزار مخزن آب تهیه شده که ۲هزار مخزن آن سهم استان بوشهر است و امروز تحویل می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: امروز در قالب کاروان فاطمی ۵۰۰ فقره جهیزیه نوعروسان و ۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه لوازم ضروری سرمایشی، گرمایشی و مخزن آب به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهرتحویل داده شد.

محمد رضا میری اضافه کرد: ارزش این کالاها ۴۸ میلیارد تومان است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید