رصد بازار لوازم خانگی؛

قیمت انواع اتو بخار در بازار +جدول

کدخبر: ۴۶۴۵۲۷
اتو به عنوان یکی از لوازم مورد نیاز هر خانه، هر سال با تکنولوژی ویژه ای تولید و به بازارهای جهانی عرضه می شود.
قیمت انواع اتو بخار در بازار +جدول

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اتو به عنوان یکی از لوازم مورد نیاز هر خانه، هر سال با تکنولوژی ویژه ای تولید و به بازارهای جهانی عرضه می شود. استفاده از این ابزار برای بانوان و البته سایر افراد خانواده جذابیت دارد. اگر این روزها به دنبال خرید اتو برای منزل یا جهیزیه نو عروس خود هستید می توانید در این خبر به چند مدل از اتوهای بخار با قیمت های متنوع را مشاهده کنید.

اتو بخار مدل GSI-۳۰۰؛ با ابعاد ۳۱۵ x ۱۶۰ x ۱۲۰ سانتی‌متر به وزن ۱.۳ گرم است که دارای لیوان-دفترچه راهنما است. این اتو دارای قدرت موتور ۳۰۰۰ وات با کف سرامیکی است. این مدل از اتو ۵۸۳ هزار تومان قیمت خورده است.

 اتو بخار مدل GSI-300

اتو بخار مدل GSI-۲۹۸؛ این اتو نیز که شباهت قابل توجهی به دستگاه قبلی دارد قدرت بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ وات دارد، این اتو نیز با جنس سرامیکی و طول سیم بین یک تا یک و نیم متر است. قیمت این مدل از اتو ۵۶۳ هزار تومان است.

قیمت اتو بخار در دی ماه ۱۴۰۰ چقدر است؟

اتو بخار فوما مدل 2004:  این مدل اتو از سیستم ضد رسوب برخوردار  است و دارای ۱.۵ گروم وزن با محدوده توان مصرفی ۲۸۰۱ تا ۳۲۰۰ وات است و جنس کفه آن سرامیک است. این مدل از  اتو با نرخ ۸۳۰ هزار و ۳۲۰ تومان به فروش می‌رسد.  
اتو بخار فوما مدل 2004

اتو بخار هاردستون مدل SIP2213L:کفی این اتو از سرامیک ساخته شده و با حرکت روان خود روی سطح پارچه، تمام چروک‌ها را از بین می‌برد. این دستگاه بسیار سبک است و دستگیره‌ی نرمی دارد که اتوکشی را راحت می‌کند. طول سیم این اتو به ۱.۹ متر می‌رسد. شما می‌توانید این مدل از اتو را به قیمت ۸۹۰ هزار تومان خریداری کنید.  
اتو بخار هاردستون مدل SIP2213L


اتو بخار مدل SI-۷۰۲؛ این مدل از اتو که ساخت داخل است، دارای ۲.۵ گرم وزن با قدرت ۲۴۰۰ واتی است، جنس قسمت زیرین آن استیل بوده. ۹۵۳ هزار تومان نیز قیمت دارد.

 اتو بخار مدل SI-702

عکس کالا نام قیمت (تومان) 
 اتو بخار مدل GSI-300 اتو بخار مدل GSI-۳۰۰ 583.000
قیمت اتو بخار در دی ماه ۱۴۰۰ چقدر است؟ اتو بخار مدل GSI-۲۹۸ 563.000
اتو بخار فوما مدل 2004 اتو بخار فوما مدل 2004 830.320
اتو بخار هاردستون مدل SIP2213L اتو بخار هاردستون مدل SIP2213L 890.000
 اتو بخار مدل SI-702 اتو بخار مدل SI-۷۰۲ 953.000
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید