خبر خوب بیمه‌ای / اعتبار بیمه‌های درمانی سلامت تمدید شد

کدخبر: ۴۶۴۶۳۴
اقتصادنیوز: بیمه‌شدگان نگران اعتبار دفترچه‌های درمانی خود نباشند، زیرا تا ۶ ماه اعتبار دفترچه درمان آنان به‌صورت اتوماتیک تمدیده شده است و نیازی نیست برای تمدید اعتبار به شعب و دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.
خبر خوب بیمه‌ای / اعتبار بیمه‌های درمانی سلامت تمدید شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با اشاره به حذف نسخه‌های کاغذی در روند درمان این بیمه، گفت: اعتبار بیمه درمانی بیمه شدگان به صورت سیستماتیک و هوشمند تا ۶ ماه تمدید شده و بیمه‌شدگان برای تمدید دفترچه درمانی خود لازم نیست مراجعه حضوری کنند.

«امید قادری» روز یکشنبه افزود: زیرساخت‌های طرح نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت در استان کرمانشاه فراهم شده و براساس برنامه ششم توسعه از ابتدای دی ماه تمام خدمات درمانی نسخه نویسی و نسخه پیچی از طریق سامانه الکترونیکی انجام می گیرد و از این تاریخ به بعد بیمه سلامت هیچ گونه نسخه کاغذی را برای کسورات نمی پذیرد.

او تاکید کرد: بیمه شدگان نگران تمدید اعتبار دفترچه های درمانی خود نباشند، زیرا تا ۶ ماه اعتبار دفترچه درمان آنان به صورت اتوماتیک تمدیده شده بنابراین لازم نیست برای تمدید اعتبار به شعب و دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

قادری با بیان اینکه کرمانشاه در راه اندازی نسخه نویسی الکترونیکی رتبه برتر کشور را کسب کرده است گفت: از ابتدای دی ماه تمام خدمات این بیمه از طریق سامانه الکترونیکی انجام می گیرد و بیمه شدگان و پزشکان و مراکز درمانی اگر در روند اجرایی این طرح با مشکلی مواجهه شدند با سامانه ۱۶۶۶ تماس بگیرند تا فورا رفع مشکل شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید