برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال دیر شده است؟

کدخبر: ۴۶۴۶۹۱
اقتصادنیوز: اگر اعتقاد دارید که بازار کریپتو نسخه دیگری از بازار سهام است، ممکن است زمان بهتری برای خرید ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین به غیر از امروز وجود نداشته باشد زیرا در حال حاضر ارزهای دیجیتال پرفروش هستند.
برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال دیر شده است؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از قرن نو، در میان همه این دستاوردهای باورنکردنی، سوال این است که آیا برای سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال خیلی دیر شده است یا خیر. 

حقیقت این است که هیچ کس نمی تواند تضمین کند که ارزهای دیجیتال رشد می کنند یا سقوط، زیرا این بازار کاملاً جدید است که نه به خوبی تعریف شده است و نه به خوبی تنظیم شده است. اما در هر دو طرف سکه بحث های روشنی وجود دارد که آیا زمان خرید فرا رسیده است یا خیر.

برای سرمایه گذاری در این حوزه خیلی دیر است

یکی از ترس‌های ورود به بازار کریپتو همیشه این بوده است که دولت‌های سراسر جهان پذیرش و حتی استخراج ارزهای دیجیتال را متوقف کنند. در اواخر ماه مه 2021، چین شروع به سرکوب شدید استخراج و تجارت بیت کوین کرد که باعث کاهش قیمت کریپتوها شد. به گفته بوریس شلوسبرگ، مدیر عامل BK Asset Management، دلیل اصلی این سرکوب این بود که «مقامات چینی مایلند ارز دیجیتال خود را به شکل یوان تبدیل کرده و به عنوان واحد اصلی پرداخت در اقتصاد چین به کار ببرند.»
اخیراً، کشورهای دوردستی مانند استونی و سنگاپور سرکوب‌های خود را آغاز کرده‌اند و اگر دولت های دیگر از این روند پیروی کنند، تقاضا و حمایت از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال ممکن است سقوط کند.
 

هنوز برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال دیر نشده است

اگر معتقدید که بازار کریپتو نسخه دیگری از بازار سهام است، ممکن است زمان بهتری برای خرید ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین به غیر از امروز وجود نداشته باشد زیرا در حال حاضر ارزهای دیجیتال پرفروش هستند. از 12 نوامبر، بیت کوین به زیر 63 هزار دلار بازگشت و در حال حاضر در کانال 50 هزار دلاری در نوسان است و سایر ارزهای دیجیتال به میزان مشابه یا حتی بیشتر ارزان شده اند. در حالی که بیت کوین هنوز از پایین ترین سطح خود در ماه سپتامبر یعنی حدود 40 هزار دلار فاصله دارد اما نسبت به بالاترین رکورد خود فاصلی چشمگیری دارد.

همانطور که تاریخ بیت کوین نشان داده است، افت های بزرگ مانند آنچه اخیرا اتفاق افتاده است اصلا غیرعادی نیست و با این حال، بیت کوین توانسته است به طور مداوم به بالاترین حد خود صعود کند. اگر چند هفته پیش در مورد بیت کوین کنجکاو بودید، فروش فعلی ممکن است فرصتی برای ورود به بازار باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید