صف‌های خرید و فروش بورس در 6 دی 1400

کدخبر: ۴۶۴۸۲۶
در ساعت ۹:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۵ هزار و ۵۹۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۹ هزار و ۵۷۸ واحدی قرار گرفت.
صف‌های خرید و فروش بورس در 6 دی 1400

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاخص کل بورس تهران، امروز دوشنبه (ششم دی ماه) در ابتدای معاملات با رشد ۳ هزار و ۲۰۵ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۸۷ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۹:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۵ هزار و ۵۹۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۹ هزار و ۵۷۸ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳ هزار و ۸۶۷ واحد در ارتفاع ۳۶۴ هزار و ۱۳۵ واحدی قرار گرفت. سه نماد فولاد، فملی و شبندر بیشترین تاثیر را  در این دقایق بر شاخص بورس داشته اند. شستا، فملی و خودرو سه نماد پرتراکنش این لحظات بازار هستند.

شاخص فرابورس نیز با رشد ۱۸ واحد بر روی ارتفاع ۱۸ هزار و ۶۷۶ واحدی قرار گرفت. سه نماد بپارس، غصینو و  آریا بیشترین تاثیر را برشاخص فرابورس داشته‌اند. غصینو نیز پرتراکنش‌ترین نماد این لحظات فرابورس است.

در ساعت ۱۰:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۷ هزار و ۲۰۴ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۱ هزار و ۱۹۲ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۴ هزار و ۷۴۱ واحد در ارتفاع ۳۶۵ هزار و ۹ واحدی قرار گرفت.

فملی، فولاد و خودرو سه نماد تاثیر گذار بر شاخص بورس در این دقایق هستند. شستا، خودرو و فملی نیز سه نماد پرتراکنش این دقایق بازار هستند.

شاخص فرابورس نیز با رشد ۴۳ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۷۰۱ واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۶ هزار و ۶۱۳ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۵ هزار و ۷۱ واحد در ارتفاع ۳۶۵ هزار و ۳۳۸ واحدی قرار گرفت.

فملی، فولاد و کچاد سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص بورس هستند. شستا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس با رشد ۱۶ هزار و ۳۰۳ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۰هزار واحد متوقف شد.

همچنین از میان ۷۱۵ نماد، ۱۰۳ نماد در صف خرید و ۶۱ نماد در صف فروش قرار دارند. بیشترین حجم معاملات به نمادهای خودرو، خساپا و خگستر متعلق بود.

همچنین شاهد ورود پول به ترتیب در نمادهای خاور، ذوب و کارا بودیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید