صعود قیمت سکه در معاملات پشت خطی

سیگنال طلا به قیمت سکه /پیش بینی قیمت سکه شنبه 11 دی

کدخبر: ۴۶۵۹۵۵
اقتصادنیوز: قیمت سکه روز پنجشنبه گذشته بر مدار افزایش قرار گرفت اما در معاملات پشت خطی شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز شنبه 11 دی 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟
سیگنال طلا به قیمت سکه /پیش بینی قیمت سکه شنبه 11 دی

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت سکه امامی روز پنجشنبه گذشته بر مدار افزایش قرار گرفت و تا نزدیک  سقف مقاومتی 13 میلیون و 200 هزار تومان پیشروی کرد اما در نهایت با 13 میلیون و 175 هزار تومان معامله شد. برای قیمت سکه در روز شنبه 11 دی 1400 نیز پیش بینی می شود  شانس خاصی برای ورود خریداران بیشتر به بازار نخواهد بود.

 

سیگنال اونس طلا به قیمت سکه

 قیمت اونس طلا در تعطیلات سال نو میلادی از 1820 دلار گذشت. این فلز گران بهای جهانی صبح امروز شنبه 11 دی 1400 بر روی 1829 دلار قرار داشت.

تثبیت بالای این محدوده انتظارات افزایشی در بازار سکه را بالا برده است. با این حال، برخی از سکه بازان به دلیل خوش بینی نسبت به مذاکرات هسته ای تمایل زیادی برای بالا بردن خریدهای خود ندارند و به نظر می رسد که واکنشی نسبت به افزایش بهای اونس طلا نداشته باشند .

اما در معاملات پشت خطی  شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز شنبه 11 دی 1400 را چگونه  پیش بینی کرده اند؟ 

صعود قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته بر روی 13 میلیون و 145 هزار تومان قرار گرفت. این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی چهارشنبه شب  گذشته 90  هزار تومان بالا رفته بود. قیمت سکه در معاملات پشت خطی  چهارشنبه شب بر روی 13 میلیون و   55 هزار تومان قرار داشت.

قیمت  سکه تا زمانی که زیر محدوده ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی است،‌شانس خاصی برای ورود خریداران بیشتر به بازار نخواهد داشت. در مقابل، ماندن بالای مرز ۱۳ میلیون تومانی تمایل فروش در بازار را پایین نگه می دارد.

در اکوایران ببینید : ۵۲۰ هزار خانوار "فروشنده" شدند 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید