صف‌های خرید و فروش بورس امروز یکشنبه ۱۹ دی

کدخبر: ۴۶۷۷۵۴
شاخص کل بورس با اُفت یک ‌هزار و ۱۱۲ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۵۵ هزار و ۵۸۷ واحدی قرار گرفت.
صف‌های خرید و فروش بورس امروز یکشنبه ۱۹ دی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان -  شاخص کل بورس تهران، امروز یکشنبه (۱۹ دی ماه) در ابتدای معاملات با اُفت ۲۰۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۶۲ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۹:۴۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت یک ‌هزار و ۱۱۲ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۵۵ هزار و ۵۸۷ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد یک هزار و ۳۳۰ واحد در ارتفاع ۳۵۵ هزار و ۸۰۸ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فولاد، فملی و شپدیس بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشتند. کدما، خنصیر و خودرو سه نماد پرتراکنش بازار بورس در این دقایق هستند.

شاخص فرابورس نیز با ۵۵ واحد رشد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۳۱۷ واحدی قرار گرفت. سه نماد فرابورس، وسپهر و زقیام نیز پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس در این دقایق هستند.

در ساعت ۱۰:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۱۶ هزار و ۸۹۵ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۴۵ هزار و ۵۶۲ واحدی ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۴ هزار و ۲۰۸ واحد در ارتفاع ۳۵۴ هزار و ۹۳۰ واحدی قرار گرفت. سه نماد فولاد، پارسان و فملی بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشته‌اند. نماد خودرو، فملی و شبندر پرتراکنش‌ترین نماد‌های این دقایق بازار هستند.

شاخص فرابورس نیز با اُفت ۱۷۸ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۱۹۴ واحدی ایستاد. سه نماد زاگرس، آریا و شاوان بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته‌اند. فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

در ساعت ۱۱:۲۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۲۱ هزار و ۹۵۸ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۴۰ هزار و ۴۹۹ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۵ هزار و ۱۲۰ واحد واحد در ارتفاع ۳۵۴ هزار و ۱۷ واحدی قرار گرفت. سه نماد فولاد، فارس و پارسان نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق گذاشته‌اند. خودرو نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۲۰۷ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۱۶۶ واحدی قرار گرفت. سه نماد آریا، زاگرس و شاوان نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشته‌اند. فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. در این دقایق ۳۴ نماد در صف خرید و ۱۵۴ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۲۵ هزار و ۶۸۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۷۷۶ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۵ هزار و ۹۴۶ واحد در ارتفاع ۳۵۳ هزار و ۱۹۲ واحدی قرار گرفت. سه نماد فارس، فولاد و پارسان بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. نماد خودرو نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص فرابورس نیز با اُفت ۲۵۶ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۱۱۷ واحدی قرار گرفت. فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. همچنین بیشترین حجم معاملات به ترتیب به سهام خودرو، خساپا و کمند متعلق است. از میان ۷۰۲ نماد، ۳۷ نماد در صف خرید و ۱۷۱ نماد در صف فروش قرار داشتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید