صعود قیمت سکه در معاملات پشت خطی

پیش بینی قیمت سکه از مسیر دلار

کدخبر: ۴۶۸۴۸۲
اقتصادنیوز ؛ قیمت سکه روز گذشته بر مدار کاهش قرار گرفت، معامله گران معتقدن اگر امروز قیمت دلار بالا برود احتمال صعود قیمت سکه محتمل است.
پیش بینی قیمت سکه از مسیر دلار

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت سکه امامی عصر روز گذشته با 45 هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز دوشنبه در رقم 12میلیون و 455 هزار تومان معامله شد. افت قیمت سکه در حالی اتفاق افتاد که قیمت دلار  و قیمت اونس طلا بر مدار صعود قرار گرفته بود. قیمت اونس طلا روز گذشته با 1806 دلار معامله شد. 

نگاه بازار سکه به قیمت دلار

معامله گران بازار سکه معتقدند در صورتی که در بازار ارز امروز قیمت دلار به مسیر صعودی خود  ادامه دهد احتمال دارد که سکه بتواند خود را بالای محدوده ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تثبیت کند. در صورتی که فلز گران بهای داخلی بتواند خود را بالای این محدوده تثبیت کند، احتمال رشد تا محدوده ۱۲ میلیون و ۸۰۰  هزار تومان وجود خواهد داشت.

قیمت اونس طلا هم دیشب توانست خود را به مرز 1820 دلار برساند. اونس طلا با رفتن به محدوده هزار و ۸۲۰ دلار توانست که ارزش ذاتی سکه را بار دیگر به بالای مرز ۱۲ میلیون تومان برساند، موضوعی که انتظارات افزایشی را تقویت می کند.

فروشندگان و خریداران سکه منتظرند

به گفته برخی فعالان در شرایط فعلی برای بازیگران سکه محدوده ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان اهمیت زیادی پیدا کرده است. تثبیت دلار بالای محدوده یاد شده می تواند انگیزه های خرید در بازار سکه را بالا ببرد. در مقابل برخی فعالان انتظار دارند که برگشت دلار به کانال ۲۷هزار تومانی فروشندگان بیشتری را روانه بازار سکه کند.

اما در معاملات پشت خطی  شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز چهارشنبه  22 دی 1400 را چگونه  پیش بینی کرده اند؟ 

صعود قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه دیشب در معاملات پشت خطی بر روی 12 میلیون و 490  هزار تومان قرار گرفت که نسبت به معاملات پشت خطی دوشنبه شب صعود 20   هزار تومانی را نشان می دهد. این قیمت نسبت به معاملات نقدی روز گذشته 35 هزار تومان بالاتر بود.قیمت سکه روز گذشته بر روی 12 میلییون و 455 هزار تومان قرار داشت

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید