صف‌های خرید و فروش بورس در ۲۶ دی

کدخبر: ۴۶۹۳۹۵
شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و ۱۶۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۲۰ هزار و ۴۰۵ واحدی قرار گرفت.
صف‌های خرید و فروش بورس در ۲۶ دی

به گزارش اقتصادنیوز  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان - شاخص کل بورس تهران، امروز یکشنبه (۲۶ دی) در ابتدای معاملات با اُفت ۲۵۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۲۲ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۰۹:۳۵ شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و ۱۶۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۲۰ هزار و ۴۰۵ واحدی قرار گرفت.
شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۸۸۴ واحدی در ارتفاع ۳۴۹ هزار و ۳۰۸ واحدی قرار گرفت.

سه نماد شپنا، شپدیس و شبندر بیشترین  تاثیر رو بر شاخص در این دقایق بازار داشته اند. شسینا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این  دقایق بازار است. شاخص فرابورس نیز با اُفت ۴۲ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۹۴۶ واحد قرار گرفت. سه نماد بپاس، فرابورس و سمگا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند.

در ساعت ۱۲:۰۵ شاخص کل با اُفت ۱۱ هزار و ۴۶۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۱۱ هزار و ۱۰۲ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۳ هزار و ۴۹۱ واحدی در ارتفاع ۳۴۶ هزار و ۷۰۲ واحدی قرار گرفت.

سه نماد شتران، خودرو و شپنا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار هستند. شاخص فرابورس نیز با اُفت ۱۱۱ واحدی در ارتفاع ۱۷ هزار و ۸۷۸ واحدی قرار گرفت. بپاس نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس در این دقایق گذاشته است.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با اُفت ۱۱ هزار و ۶۸۴ واحد، در تراز یک میلیون و ۳۱۰ هزار و ۸۸۵ واحدی متوقف شد. تاکنون از میان۷۱۱ نماد،۴۲ نماد در صف خرید و ۱۰۳ نماد در صف فروش قرار دارد. همچنین بیشترین حجم معاملات به ترتیب به نمادهای خودرو، کرمان و خگستر متعلق است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید