زلزله در بازار رمزارز/تازه‌ترین وضعیت قیمت‌ها

کدخبر: ۴۷۰۰۳۸
نرخ اتریوم نسبت به روز گذشته بیش از ۳ درصد کاهش داشته و با قیمت سه‌هزار و ۱۶۵ دلار معامله شده است.
زلزله در بازار رمزارز/تازه‌ترین وضعیت قیمت‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رصد بازار رمزارزها در روز سه‌شنبه ( ۲۸ دی‌ماه) نشان می‌دهد که ارزهای دیجیتال اصلی بازار، مانند روز گذشته با کاهش قیمت مواجه شده‌اند، به طوری که بیت‌کوین وارد کانال ۴۱ هزار دلاری شد.

 نوسانات بازار رمزارزها، حکایت از افت قیمت رمزارزها دارد. این افت، قیمت بیت‌کوین را به کانال ۴۱ هزار دلار سوق داد که نسبت به روز گذشته با ۲.۲ درصد کاهش قیمت مواجه شد.

همچنین در بازار امروز، تمام ۱۰ ارز صدرنشین، افت قیمت را تجربه کردند و ارزش معاملات نیز به زیر ۲ هزار میلیارد دلار رسید.

رصد بازار رمز ارزها (coinmarketcap.com) در ساعت ۱۴ امروز نشان می‌دهد اکنون تعداد ارزهای دیجیتال جهان به ۱۶ هزار و ۹۱۹ ارز رسیده که نسبت به روز گذشته ۵۰ ارز به جمع آنها افزوده شده است.چ

در اکوایران ببینید؛

اکنون سهم دامیننس (Dominance) بیت‌کوین از کل بازار ارزهای دیجیتال به ۳۹.۸ درصد و سهم اتریوم در این بازار نیز ۱۹ درصد است. بالا رفتن حدود ۲ درصدی سهم بیت‌کوین از بازار نیز می‌تواند به دلیل کاهش قیمت این رمزارز قدیمی و تاثیرگذار باشد.

زلزله در بازار رمزارز/ بیت کوین چقدر قیمت خورد؟

ارزش بازار بیت‌کوین (Bitcoin) امروز به ۷۹۱ میلیارد و ۵۳۷ میلیون دلار و ارزش بازار اتریوم به ۳۷۷ میلیارد و ۱۴۰ میلیون دلار رسیده است.

نرخ اتریوم نسبت به روز گذشته بیش از ۳ درصد کاهش داشته و با قیمت سه‌هزار و ۱۶۵ دلار معامله شده است.

در بازار امروز، تتر (Tether) یک دلار، یو اس دی کوین (USD Coin) یک دلار، بی. ان. بی (BNB) ۴۶۵ دلار و ۱۵ سنت، سولانا (Solana) ۱۴۳ دلار و ۸۰ سنت، کاردانو (Cardano) با قیمت یک دلار و ۵۱ سنت، ریپل (XRP) ۴۴ سنت، ترا (Terra) ۷۵ دلار و ۶۴ سنت و پولکادات (Polkadot) با قیمت ۲۴ دلار و ۸۱ سنت معامله شد.

بیشترین کاهش قیمت تا ساعت ۱۴ امروز را ترا (Terra) با افت ۹ درصدی داشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید