فرصت طلایی در توسعه صادرات غیر نفتی ایران

کدخبر: ۴۷۰۸۰۷
اقتصادنیوز: سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام ظهر امروز در نشست شورای اداری استان اظهار کرد: مرز مهران فرصت طلایی برای توسعه صادرات غیر نفتی است.
فرصت طلایی در توسعه صادرات غیر نفتی ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، شهریار عباسی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام ظهر شنبه در نشست شورای اداری استان گفت: امروز در چله دوم انقلاب، دوران رشد و شکوفایی ایران اسلامی به ثبت رسیده است.

وی افزود: نهال نوپای انقلاب اسلامی تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری تبدیل به درختی شده است که شاخه‌هایش گسترش یافته و دشمنان آن برآنند که با تحریم‌های ظالمانه سفره‌ی معیشت مردم را تنگ کنند و مشروعیت نظام را به چالش بکشند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: تدبیر رهبری در سال‌های اخیر به عناوین اقتصادی با تکیه نیروی جوان ملی و مردم و اتخاذ سیاست‌های کلان حمایتی در خصوص تقویت تولید ملی و افزایش صادرات غیر نفتی نقشه‌ی شوم دشمنان را خنثی کرد.

عباسی افزود: می‌توان با استفاده از توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال بر این تنگنای مالی غلبه کرد و تیم دیپلماتیک بتواند زمینه رفع تحریم‌های ظالمانه را مهیا کند.

وی اظهار داشت: اکنون با توجه به ظرفیت‌های استان فرصت استثنایی مرز در راستای تولید ناخالص ملی و تقویت بنیه اقتصادی مردم تبدیل شده است.

عباسی گفت: فرصت خدمت در نظام اسلامی مغتنم است و در این سمت دست یاری به سوی همه شما دراز می‌کنم و از همه شما استمداد می‌طلبم که با تکیه بر دانش و تجربه ما را در این مسیر یاری کنید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید