رکوردشکنی تاریخی کیف پول های بیبی دوج!

کدخبر: ۴۷۱۴۹۹
طبق اعلام سرویس تحلیل داده‌ WhaleStats جمعیت جامعه بیبی دوج به رکورد دیگری رسیده است. تعداد کیف‌پول های این میم کوین پرطرفدار اکنون به بالاترین رکورد تاریخی خود یعنی 1325042 مورد رسیده است.
رکوردشکنی تاریخی کیف پول های بیبی دوج!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از آکادمی هلاکوئی، این رقم، افزایش قابل توجهی از آخرین رقم ثبت شده 1205517 آدرس BabyDoge را نشان می دهد که روز 15 ژانویه (25 دی) گزارش کردیم. شواهد حاکی از آن هستند که این جامعه به سرعت در حال رشد است زیرا سرمایه گذاران بیشتری به انباشت این میم کوین روی آورده اند.

علی رغم قیمت بالاترشیبا و شهرت و پذیرش گسترده تر آن، به لحاظ تعداد دارندگان بیبی دوج از دارندگان شیبااینو بیشتر است. این در حالی است که بر خلاف بیبی دوج ،شیبااینو در چندین صرافی‌ بزرگ رمزنگاری لیست شده است.

استیضاح آقای رئیس جمهور به دلیل خرید بیت کوین!

گفته می شود در حال حاضر 952152167365039 واحد بیبی دوج توسط بزرگترین نهنگ های BNB ذخیره شده است. طبق اطلاعات WhaleStats، ارزش این دارایی اکنون 4137865 دلار است. روز 23 ژانویه (3 بهمن)، این پلتفرم اعلام کرد که این ارز در لیست 10 توکن برتری قرار دارد که به طور فعال توسط 1000 نفر از بزرگ‌ترین نهنگ های بازار نگهداری می شود. هرچند امروز دیگر نشانه ای از این ادعا وجود ندارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید