معرفی خودرو جدید پولستار ۵ برای سال ۲۰۲۴ + تصاویر

کدخبر: ۴۷۲۲۸۸
اقتصادنیوز: خودروی هاچ بک «پرسپت پولستار» برای تولید چراغ سبز نشان داده است و زمانی که در سال ۲۰۲۴ عرضه شود پولستار ۵ نامیده می‌شود و قرار است با خودروهایی مانند پورشه تایکان، تسلا مدل S، لوسید ایر r و مرسدس بنز EQS رقابت کند
معرفی خودرو جدید پولستار ۵ برای سال ۲۰۲۴ + تصاویر
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خودروی مفهومی "پرسپت پولستار" برای تولید چراغ سبز نشان داده است و زمانی که در سال ۲۰۲۴ عرضه شود پولستار ۵ نامیده می‌شود.

این خودرو هاچ بک قرار است با خودروهایی مانند پورشه تایکان، تسلا مدل S، لوسید ایر r و مرسدس بنز EQS رقابت کند.

پولستار اساساً هنوز هیچ چیزی را در مورد ۵ تأیید نکرده است، بنابراین فقط می‌توانیم حدس بزنیم که موتور‌های الکتریکی دوگانه، برد رانندگی حداقل ۴۸۲ کیلومتر و مواد داخلی سازگار با محیط زیست ارائه می‌شود.

این شرکت گفته است که قصد دارد یک مرکز تولیدی کامل در چین بسازد که به ساخت پولستار ۵، ۲۰۲۳ اختصاص دارد. بر اساس کانسپت خیره‌کننده پرسپت ۵ یک مدل کاملاً جدید برای برند نوپای پولستار خواهد بود که در نهایت به بازار برسد. پولستار جزئیات زیادی در مورد زمان تولید ارائه نکرده است، اما این شرکت گفته است که ۵ قرار است در سال ۲۰۲۴ عرضه شود.

پولستار 52024
 

هنوز هیچ اشاره‌ای به قیمت این خودرو نیز نشده است، اما پیشرانه‌های الکتریکی و فضای داخلی لوکس ارزان نیستند. مانند سدان کوچکتر پولستار ۲، ما انتظار داریم که ۵ با استفاده از دو موتور الکتریکی که یکی در جلو و دیگری در عقب نصب شده است، سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد را ارائه دهد.

پولستار 52024
 
پولستار ۲ مجموعاً ۴۰۲ اسب بخار نیرو تولید می‌کند و آن ماشین را تنها در ۴.۱ ثانیه در مسیر آزمایشی به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسانده است. پولستار ۵ احتمالاً با قدرتی حتی بالاتر عرضه می‌شود و باید کمی سریعتر از پولستار ۲ باشد تا فشار بیشتری بر مدل‌های عملکرد محور تایکان و مدل S وارد کند.
پولستار 52024
 
   امیدواریم که پولستار فضای داخلی خودروی مفهومی را حفظ کند، زیرا پولستار ۵ در مسیر تولید قرار می‌گیرد. زیبا به نظر می‌رسد و از مواد پایدار مانند کتان، چوب پنبه بازیافتی، بطری‌های پلاستیکی بازیافتی و تور‌های ماهیگیری بازسازی شده ساخته شده است.
پولستار 52024
 
   دو ردیف صندلی کاپیتان به این معنی است که برای چهار نفر جا وجود دارد، اگرچه ممکن است یک صندلی نیمکت عقب نیز در خودروی تولیدی موجود باشد. مانند بسیاری از خودرو‌های برقی، پولستار ۵ باید دو صندوق عقب را برای ذخیره سازی ارائه دهد که یکی در عقب مانند یک سدان معمولی و دومی کوچکتر در جلو است.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید