«FMC T5 » چند قیمت خورد؟

رونمایی از کراس اوور جدید بازار ایران

کدخبر: ۴۷۲۴۴۹
فرداموتورز کراس اوور جدید این شرکت با نام "FMC T5 "را به صورت رسمی معرفی و رونمایی کرد.
رونمایی از کراس اوور جدید بازار ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصر ایران، در مراسم معرفی این محصول که با حضور 2 تن از مدیران ارشد شرکت و خبرنگاران رسانه های گروهی برگزار شد  خودروی کراس اوور جدید شرکت خودروسازی فردا رسما معرفی شد.

 

رونمایی رسمی از یک کراس اوور جدید بازار ایران /

رونمایی رسمی از یک کراس اوور جدید بازار ایران /

خودرو FMC T5 با ابعاد 4460 میلیمتر طول، 1820 میلیمتر عرض و 1720 میلیمتر ارتفاع در رده کراس‌اوورهای بزرگ قرار گرفته و از موتور 1.5 لیتر توربوشارژ ساخت شرکت میتسوبیشی با حداکثر 156 اسب بخار بهره می‌گیرد.

 خودرو جدید فردا موتورز از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک AT کمپانی DAE و با فناوری آیسین بهره می‌برد و با مصرف 7.4 لیتر سوخت در 100 کیلومتر استاندارد آلایندگی یورو 5 را کسب کرده است.

رونمایی رسمی از یک کراس اوور جدید بازار ایران /

از جمله امکانات رفاهی و ایمنی "FMC T5 "  می‌توان به  سقف پانوراما، تغییر رنگ نورپردازی کابین، سیستم کمکی در سربالایی و سرپایینی، اتوهلد، سیستم هشدار بین خطوط، سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS، سیستم ورود بدون کلید، کروز کنترل، تنظیم برقی صندلی راننده در 8 جهت، گرمکن صندلی، سیستم تهویه مطبوع دوگانه، آینه های جانبی تاشو برقی، دوربین دنده عقب، سنسور دنده عقب، پشت آمپر دیجیتالی 7 اینچی، صندوق عقب برقی، ترمز پارک برقی اشاره کرد.

محمد رضا آریان نژاد مدیر بازاریابی خودرو سازی فردا در جمع خبرنگاران در مورد چگونگی فروش محصول جدید این شرکت گفت: فروش خودرو "FMC T5 "  از ماه آینده آغاز می شود و هم زمان با آغاز فروش قیمت رسمی آن نیز اعلام می شود.

رونمایی رسمی از یک کراس اوور جدید بازار ایران /

وی در مورد حدود قیمتی این خودرو گفت: رنج قیمتی این خودرو در حدود 900 میلیون تا 1 میلیارد و 100 میلیون تومان است البته تمام تلاش مدیران گروه خودرویی فردا انتخاب محصولی با امکانات مناسب و قیمتی پایین‌تر از سایر رقبا بود تا شرایط برای خرید محصولی درخور برای مشتریان فراهم شود. 

 مدیر بازاریابی خودرو سازی فردابا بیان اینکه این محصول جدید تا ١٠٠ هزار کیلومتر یا ٥ سال گارانتی دارد در مورد ارائه خدمات پس از فروش محصولات فردا موتورز گفت هم اکنون از 110 عاملیت مجاز 33 نمایندگی در مورد ارائه خدمات به خودروهای فردا موتورز فعالیت دارند که این رقم در سال آینده به 70 نمایندگی افزایش می یابد.

رونمایی رسمی از یک کراس اوور جدید بازار ایران /

وی ضمن اشاره به شبکه تامین قطعات پس از فروش این خودرو افزود: تحریم ها هیچ گونه تاثیری در زمینه تامین قطعات یدکی این خودرو ندارد، همچنین در زمینه داخلی سازی نیز  فعلا  از ٦ درصد آغاز شده که تا ٢٠ درصد در سال آینده افزایش می یابد.

گزارش تصویری از مراسم رونمایی خودرو"FMC T5 "  فردا موتورز/ برای مشاهده عکس ها در ابعاد بزرگ بر روی آن کلیک نمایید

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید