ماجرای کمبود نان در ایرانشهر چه بود؟

کدخبر: ۴۷۲۵۲۷
اقتصادنیوز: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر در زمینه خبر کمبود نان در این شهرستان گفت: در بازدیدهایی که داشتم صف های طولانی غیر متعارف مشاهده نشد.
ماجرای کمبود نان در ایرانشهر چه بود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: در بازدیدهایی که داشتم صف های طولانی غیر متعارف مشاهده نشد و حضور ۱۰ تا ۱۵ نفر در صف نانوایی های مجهز به دستگاه‌های کمبل و پخت سریع، روند معمولی بوده و حداکثر زمان معطلی فرد به ۱۰ دقیقه نمی‌رسد.

ماجرای کمبود نان در شهرستان ایرانشهر این روزها نقل فضای مجازی شده است.

اما واقعیت چیست آیا در این شهرستان مشکل کمبود آرد و نان داریم؟ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر در زمینه گفت: در بازدیدهایی که داشتم صف های طولانی غیر متعارف مشاهده نشد و حضور ۱۰ تا ۱۵ نفر در صف نانوایی های مجهز به دستگاه‌های کمبل و پخت سریع، روند معمولی بوده و حداکثر زمان معطلی فرد به ۱۰ دقیقه نمی‌رسد.

علی شبانی افزود:  پخت نان در این شهرستان روال عادی را طی می‌کند، هیچگونه کمبود نان در این شهرستان نداریم و روال پخت نان در خبازیها عادی است.

وی افزایش قیمت نان را تکذیب کرد و گفت: مردم نگرانی برای تامین نان نداشته باشند، سهمیه آرد نانواییهای شهرستان طبق روال معمول توزیع می‌شود و نظارت بر پخت سهمیه آرد تحویل شده به خبازیها با دقت و حساسیت بیشتری انجام می‌شود و با خبازیهای متخلف برخورد قانونی جدی صورت می‌گیرد.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در بازدید از وضعیت نانوایی‌ها به درد دل مردم گوش داد.

قیمت نان

عبدالناصر درخشان افزود: بیشترین گلایه مردم از محدود شدن تعداد نان به هر نفربود، با توجه به جمعیت مردم این استان ۵ قرص نان برای هر خانوار با جمعیت بالا قطعا کافی نیست، قوت غالب مردم منطقه نان است و لازم است مسؤولان اهتمام بیشتری برای تامین سهمیه بیشتر نان داشته باشند.

وی گفت: بر کیفیت نان نانوایی ها نیز باید نظارت صورت گیرد تا سبب ایجاد صفوف درب چند نانوایی نشود و مردم به همه نانوایی‌ها مراجعه کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید