پیشنهاد مهم خودروسازان به مجلس

کدخبر: ۴۷۲۵۳۸
اقتصادنیوز: عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به جزئیات جلسه پیش از ظهر امروز این کمیسیون، از پیشنهاد خودروسازان و قطعه‌سازان درباره تدوین «سند 20 ساله تحول در صنعت خودرو» به مجلس خبر داد.
پیشنهاد مهم خودروسازان به مجلس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، علی جدی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به جلسه پیش از ظهر امروز این کمیسیون اظهار داشت:‌ در هفته گذشته وزیر صنعت با حضور در کمیسیون به ارائه برنامه 4 ساله تحول در صنعت خودرو پرداخت و امروز هم در ادامه نشست هفته قبل، با حضور نمایندگان خودروسازان و قطعه‌سازان، به بررسی برنامه ارائه شده از سوی وزیر صنعت و مدل‌های مختلف برای خروج دولت از صنعت خودروسازی و راه‌های تحول در این حوزه پرداخته شد.

وی افزود: در جلسه امروز پیشنهاد طراحی یک سند 20 ساله برای تحول در صنعت خودرو از سوی برخی از اعضای کمیسیون و نمایندگان خودروسازان مطرح شد که در این خصوص، قرار شد بررسی بیشتری صورت بگیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: در نهایت قرار شد، کمیته‌ای متشکل از نمایندگان خودروسازان و قطعه‌سازان تشکیل شود تا در این خصوص به اعضای کمیسیون مشورت بدهند تا در مسیر پیش‌ رو، مدل بهتری برای بررسی برنامه ارائه شده از سوی وزیر صنعت و نیز تحول در صنعت خودروسازی ارائه شود و اگر نیاز به قانون‌گذاری نیز هست، این اقدام صورت گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید