کاهش قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه منتظر حرکت طلا و دلار

کدخبر: ۴۷۲۸۹۱
اقتصادنیوز : تحلیگران بازار سکه معتقدند در صورتی که بهای این فلز گران بهای جهانی به سمت 1750 دلار نزول کند احتمال ریزش قیمت سکه بیشتر هم می شود.
قیمت سکه منتظر حرکت طلا و دلار

به گزارش اقتصادنیوز ،  قیمت سکه امامی روز گذشته  با 12 میلیون و 360 تومان مبادله شد. این قیمت نسبت به روز شنبه 90 هزار تومان پایین رفته بود.این کاهش قیمت سکه در حالی اتفاق افتاد که قیمت دلار نیز وارد فاز نزولی شده بود. 

نگاه بازار سکه به قیمت طلا 

قیمت اونس طلا  در انتهای هفته گذشته ریزش سنگینی را تجربه کرد  و بیش از ۶۰ دلار از ارزش خود را از دست داد. این موضوع موجب شد که فشار قیمتی شدیدی به بازار سکه در ایران  وارد شود و خریداران بازار در معرض ضرر زیادی قرار بگیرند.

تحلیگران بازار سکه معتقدند در صورتی که بهای این فلز گران بهای جهانی به سمت 1750 دلار نزول کند احتمال ریزش قیمت سکه بیشتر هم می شود. بنابراین انها به روند قیمت اونس طلا چشم دوخته اند. از طرفی هم اگر قیمت دلار از 28 هزار و 200 تومان بالا  نرود احتمال افت قیمت سکه  وجود دارد.  برگشت دلار به زیر کانال ۲۸ هزار تومانی افت سکه را تشدید خواهد کرد.

 

اما در معاملات پشت خطی  شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز 11 بهمن 1400 چگونه  پیش بینی کرده اند؟

کاهش قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته بر روی 12 میلیون و 355 هزار تومان قرار  گرفت. این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی شنبه شب  45 هزار تومان  کاهش را نشان می دهد. قیمت سکه در معاملات پشت خطی شنبه شب بر 12 میلیون و 400 هزار تومان قرار داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید