سقوط آزاد رمزارزها / 10 صدرنشین بازار به گِل نشستند

کدخبر: ۴۷۳۰۲۰
اقتصادنیوز: به دنبال ادامه نوسانات بازار رمزارزها، تمام ۱۰ رمزارز صدرنشین بازار ارزهای دیجیتال امروز با کاهش قیمت مواجه شدند.
سقوط آزاد رمزارزها / 10 صدرنشین بازار به گِل نشستند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، نوسانات بازار رمزارزها همچنان ادامه دارد و امروز ۱۰ رمزارز صدرنشین بازار (به غیر از رمزازهای با قیمت ثابت) با کاهش قیمت مواجه شدند.

بر اساس رصد بازار رمز ارزها (coinmarketcap.com) در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز، بهای بیت‌کوین با کاهش حدود یک درصدی نسبت به روز گذشته به نرخ ۳۷ هزار و ۱۶۷ دلار معامله شد. این ارز قدیمی و تاثیرگذار بازار رمزارزها در هفته‌ای که گذشت افزایش ۶ درصدی قیمت را تجربه کرده است.

بر اساس آخرین آمار، تعداد ارزهای دیجیتال جهان اکنون به ۱۷ هزار و ۲۲۳ رمز ارز رسیده است.

اکنون سهم دامیننس (Dominance) بیت‌کوین به ۴۲.۱ درصد رسیده و تسلط اتریوم در این بازار نیز ۱۷.۳ درصد است. ارزش این بازار اکنون از یک هزار و ۶۷۳ میلیارد دلار عبور کرده، این در حالی است که حدود ۲ هفته قبل، ارزش این بازار ۲ هزار میلیارد دلار را نیز پشت سر گذاشته بود.

کاهش قیمت رمزارزها

ارزش بازار بیت‌کوین (Bitcoin) امروز به ۷۰۳ میلیارد و ۸۱۷ میلیون دلار و ارزش بازار اتریوم نیز به ۳۰۱ میلیارد و ۳۹۶ دلار رسیده است.

نرخ بیت‌کوین مانند روز گذشته در کانال ۳۷ هزار دلار باقی مانده و اکنون به قیمت ۳۷ هزار و ۱۶۷ دلار در بازار معامله می‌شود. قیمت اتریوم نیز امروز به ۲ هزار و ۵۲۷ دلار رسیده است.

در بازار امروز، تتر (Tether) یک دلار، یو اس دی کوین (USD Coin) یک دلار، بی. ان. بی (BNB) ۳۷۱ دلار و ۸۲ سنت، سولانا(Solana) ۹۰ دلار و ۳۰ سنت، کاردانو (Cardano) یک دلار و ۲ سنت، ریپل (XRP) ۵۹ سنت، ترا (Terra) ۴۵ دلار و ۳۸ سنت و دوج‌کوین (Dogecin) با قیمت ۱۳ سنت معامله شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید